|
|
کدخبر: ۱۷۰۴۴۹

کلوپ: روبرت شایسته این جشن خداحافظی بود

خبرگزاری تسنیم: مهاجم لهستانی دورتموند که شب گذشته برای آخرین بار با پیراهن این تیم در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک به میدان رفت از دورتموندی ها تشکر کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال دورتموند شب گذشته(شنبه) در چارچوب هفته سی وسوم مسابقات فوتبال بوندس لیگای آلمان موفق شد در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میهمانش، هوفنهایم بگذرد. این دیدار که آخرین بازی خانگی دورتموند در فصل جاری بود در واقع آخرین ملاقات روبرت لواندوفسکی با هواداران این تیم بود، چون مهاجم لهستانی زردپوشان در فصل آینده با پیراهن بایرن مونیخ به میدان خواهد رفت.

لواندوفسکی ۲۵ ساله در طول چهار سالی که پیراهن دورتموند را به تن داشت در ۱۳۰ بازی بوندس لیگا ۷۲ گل به ثمر رساند. وی پس از پایان بازی با دریافت تابلویی از تصاویرش با پیراهن دورتموند گفت: همیشه گفته ام که می خواهم با کسب جام دورتموند را ترک کنم. دوست دارم از تمامی کسانی که در جشن خداحافظی ام حضور داشتند تشکر و قدردانی کنم. از اینکه هنوز هم چنین چیزی در دنیای فوتبال وجود دارد، احساس غرور می کنم.

زردپوشان وستفالن در تاریخ ۱۷ مِی(۲۷ اردیبهشت) در فینال جام حذفی آلمان در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف بایرن خواهند رفت. لواندوفسکی در فصل جاری در تمامی رقابت ها ۲۶ گل برای زردپوشان وستفالن به ثمر رسانده و با ۱۸ گل زده رکوردار بهترین گلزن تاریخ این تیم در رقابت های اروپایی است.

یورگن کلوپ، سرمربی بورسیا دورتموند هم با تمجید از مهاجم ۲۵ ساله دورتموند گفت: روبرت شایسته این خداحافظی بود، چون او همیشه تمام تلاشش را برای دورتموند کرده و در دو بازی باقیمانده هم این کار را خواهد کرد.

روبرت لواندوفسکی تنها بازیکنی است که در دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۴ گل به ثمر رسانده است. او فصل ۱۳-۲۰۱۲ در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی این رقابت ها که دورتموند با نتیجه ۴ بر یک مقابل رئال به پیروزی رسید، هر چهار گل تیمش را به ثمر رساند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار