|
|
کدخبر: ۱۷۰۴۵۵

بحثجعلی بودن کارت پایان خدمت شایعه است

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: توانایی شکست السد قطر را داریم و می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

ایوب والی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد دیدار حساس تیمش مقابل السد قطر گفت: دو بازی رفت و برگشت این تیم مقابل سپاهان را دیدیم اما شناخت زیادی از آنها نداریم. فکر نمی کردیم السد که ۴ گل از سپاهان دریافت کرد به این مرحله راه پیدا کند. به هر حال تا شروع بازی وقت بسیاری مانده و می توانیم به خوبی حریف خود را آنالیز کنیم.

وی در مورد حضور رائول گونزالس در السد قطر عنوان کرد: باید ببینیم شرایط رائول گونزالس چگونه است، او بازیکن بزرگی است و در تمام دنیا او را می شناسند.

مدافع فولاد خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد: ما در مرحله گروهی مقابل الجیش قطر بازی کردیم و توانستیم این تیم را شکست بدهیم. توانایی شکست السد قطر را نیز داریم. بازی بسیار سختی است و امیدوارم با کسب نتیجه در دیدار رفت در دیدار برگشت با حضور هواداران جشن صعود به مرحله بعد را بگیریم.

والی در مورد اینکه گفته می شود برخی از بازیکنان این تیم کارت معافیت جعلی داشتند، عنوان کرد: فکر نمی کنم این مسئله جدی و درست باشد. چند سال است کنار این بازیکنان حضور دارم و کاملا در جریان فعالیت هایشان هستم. فکر نمی کنم این مسائل درست باشد و تمامی این حرف ها شایعه است.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار