|
|
کدخبر: ۱۷۰۴۸۳

پلی آف بسکتبال NBA؛

تیم های اوکلاهاما، کلیپرز و ایندیانا با پیروزی در هفتمین بازی پلی آف به نیمه نهایی لیگ بسکتبال NBA رسیدند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ایندیانا پیسرز که برای اولین بار در تاریخ باشگاه دیدار هفتم پلی آف را در خانه میزبانی می کرد با نتیجه ۹۲ بر ۸۰ آتلانتای دردسرساز را برد و به نیمه نهایی رسید. پل جورج با ۳۰ امتیاز بهترین آمار مرحله پلی آف خود را ثبت کرد و ۱۱ ریباند نیز مقابل آتلانتا داشت.

ایندیانا در دور نیمه نهایی با واشنگتن ویزاردز روبرو می شود.

تیم کلیپرز هم بعد از دردسرهای زیاد مقابل گلدن استیت با نتیجه ۱۲۶ بر ۱۲۱ این تیم را در دیدار هفتم شکست داد. کلیپرز که در حین بازیهای پلی آف با جنجال صحبتهای نژادپرستانه مدیر باشگاه مواجه شده بود موفق به عبور از این مرحله و رویارویی با اوکلاهاما سیتی در راند دوم شد.

استفن کوری ستاره گلدن استیت ۳۳ امتیاز و ۹ پاس گل در این بازی داشت اما این امتیازات برای صعود تیم کافی نبود. کریس پل با ۲۲ امتیاز و ۱۴ ریباند بهترین بازیکن کلیپرز در این بازی بود.

با غیبت زک رندالف در تیم ممفیس، کار اوکلاهاما سیتی نیز برای صعود در بازی هفتم پلی آف راحت شد و این تیم با برد ۱۲۰ بر ۱۰۹ به نیمه نهایی صعود کرد.

کوین دورانت با ۳۳ امتیاز به همراه راسل وستبروک بهترینهای این بازی بودند. وستبروک با ۲۷ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۶ پاس گل آمار تریپل دبل در این بازی داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار