|
|
کدخبر: ۱۷۰۵۵۲

خبرگزاری تسنیم: پس از آقای خاص، سرمربی تیم وست بروموویچ انگلیس به فهرست افرادی پیوست که سرمربی فرانسوی آرسنال را به خاطر ناکامی طولانی مدتش برای کسب جام دست انداخته اند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، په په مل، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال وست برومویچ فلسفه فوتبالی آرسن ونگر را تحسین کرد اما گفت اگر سرمربی فرانسوی توپچی ها در اسپانیا مربیگری می کرد به خاطر ۱۰ سال ناکامی برای فتح لیگ با او مدارا نمی شد.

آخرین باری که آرسن ونگر قهرمانی در لیگ برتر را برای آرسنالی ها به ارمغان آورد سال ۲۰۰۴ و آخرین باری که او یک جام کسب کرد سال ۲۰۰۵ در جام حذفی انگلیس بود. این ناکامی طولانی مدت برای کسب جام بهترین بهانه برای رقبای ونگر از جمله ژوزه مورینیو و اکنون په په مل شده است تا توانایی های همتای فرانسوی خود را زیر سؤال ببرند.

په په مل ۵۱ ساله به خبرنگاران گفت: فکر نمی کنم آرسن ونگر با این وضعیت می توانست در فوتبال اسپانیا دوام بیاورد. کارلو آنچلوتی در رئال مادرید نمونه خوبی است. سه ماه پیش او به شدت تحت فشار قرار داشت و حالا تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپاست.

مل افزود: در اسپانیا، انگلیس و آلمان شرایط همیشه یکسان است و بقای مربیان به نتایجی که می گیرند وابسته است اما اینکه آرسن ونگر با وجود ناکامی های طولانی هنوز سرمربی آرسنال است مرا متعجب نمی کند. فلسفه بازی او خوب است.

آرسنال اگرچه ۹ سال در کسب جام ناکام بوده است اما این فصل فرصت خوبی برای شکستن طلسم ناکامی هایش دارد وقتی که در فینال جام حذفی انگلیس برابر هال سیتی قرار می گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار