|
|
کدخبر: ۱۷۰۵۹۹

خبرگزاری تسنیم: باشگاه چلسی به دنبال به خدمت گرفتن هافبک کروات رئال مادرید است ولی مادریدی ها حاضر به فروش او نیستند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، یکی از بازیکنان مورد علاقه ژوزه مورینیو برای اضافه شدن به ترکیب چلسی لوکا مودریچ، هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید است که در فصل جاری در رسیدن سفیدپوشان مادریدی به فینال لیگ قهرمانان اروپا و فتح جام حذفی اسپانیا مهره ای تأثیرگذار بوده است. بر اساس گزارش های منتشرشده مسئولان باشگاه چلسی سومین درخواست خود در ماه گذشته برای جذب مودریچ را از طریق مدیربرنامه های این بازیکن به باشگاه رئال مادرید داده اند ولی ظاهراً این انتقال عملی نخواهد شد.

یک منبع نزدیک به باشگاه رئال مادرید در این خصوص گفت: مودریچ گزینه اول مورینیو برای تقویت خط میانی چلسی در تابستان پیش رو خواهد بود و بازیکن مورد علاقه رومن آبراموویچ هم به شمار می رود ولی خیلی واضح است که لوکا جایی نخواهد رفت.

در ماه آگوست ۲۰۱۲ بود که آقای خاص در ازای نزدیک به ۴۰ میلیون یورو مودریچ را از تاتنهام به خدمت گرفت و در تیم رئال مادرید جا انداخت. این هافبک ۲۸ ساله که در رقابت های مختلف فصل جاری ۴۷ بار با پیراهن رئال به میدان رفته است سه سال دیگر با کهکشانی ها قرارداد دارد.

مورینیو اگر موفق به جذب لوکا مودریچ نشود آن وقت به سراغ پائولینیو، هافبک برزیلی تاتنهام خواهد رفت تا جانشینی مناسب برای فرانک لمپارد در ترکیب تیمش داشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار