|
|
کدخبر: ۱۷۰۶۹۷

مهدی رحمتی از عدم همراهی تیم ملی مطمئن شد؛

مهدی رحمتی، دروازه بان تیم استقلال که به دلیل مشکلات با کی روش از تیم ملی خود خط خورد، به طور قطع همراهی تیم ایران را در کشور برزیل و بازی های جام جهانی از دست داد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانو به نقل از یک مقام آگاه، در حالی که پیش از اعلام هر دوره از لیست کارلوس کی روش اعلام می شد در دوره ی جدید رحمتی به تیم ملی ایران دعوت می شود و می تواند تیم ایران را همراهی کند، اما این اتفاق رخ نداد و رحمتی به تیم ملی دعوت نشد و این دروازه بان قرار نیست همراه تیم ملی ایران در برزیل باشد.

گفتنی است کی روش اعلام کرده احتمال هر اتفاقی در آینده وجود دارد و اما یک ماه به بازی های جام جهانی باقی مانده است. و این مربی در حال حاضر ریسک پذیری را برای حضور یک بازیکن جدید انجام نمی دهد، و از طرفی در صورت دعوت به تیم ملی نیز خبرنفرات که در ترکیب تیم ملی ایران به میدان می روند نیست زیرا این دروازه بان در هر صورت باید ذخیر ه ی دانیل داوری و یا حتی رحمان احمدی و دیگر دروازه بانان دعوت شده به تیم ملی باشد. شایان ذکر است، وی برای جلب رضایت کی روش از وی و مسئولان عذرخواهی کرد و با کفاشیان جلسات متعدد برگزار کرد، اما کی روش در این خصوص نظر خود را تغییر نداد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار