|
|
کدخبر: ۱۷۰۷۵۶

هفته سی وششم سری A

خبرگزاری تسنیم: با شکست سنگین جالوروسی در خانه کاتانیا، یوونتوس در فاصله دو هفته به پایان لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا برای سومین بار متوالی اسکودتو را از آن خود کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، هفته سی وششم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا امروز(یکشنبه) با برگزاری پنج دیدار آغاز شد که در مهمترین آنها تیم رده دومی رم در خانه کاتانیا با نتیجه ۴ بر یک تن به شکست داد و عملاً عنوان قهرمانی این فصل از رقابت های سری A را به یوونتوس صدرنشین تقدیم کرد.

ماریانو خولیو ایسکو دو بار در دقایق ۲۶ و ۳۴، گونسالو برگسیو در دقیقه ۵۵ و پابلو بارینتوس در دقیقه ۷۹ برای کاتانیا گلزنی کردند و تنها گل رم را فرانچسکو توتی در دقیقه ۳۷ به ثمر رساند. با این نتیجه فاصله هشت امتیازی جالوروسی با یوونتوس صدرنشین در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت ها پابرجا ماند تا بانوی پیر بدون انجام سی وششمین بازی این فصل خود رسماً قهرمان شود و برای سومین سال متوالی و مجموعاً برای بار سی ام اسکودتو را از آن خود کند.

در دیگر بازی مهم هفته سی وششم سری A که پرگل ترین بازی این هفته نیز بوده است، اودینزه با نتیجه ۵ بر ۳ میهمان خود لیورنو را شکست داد تا ۴۲ امتیازی شود و به رده سیزدهم صعود کند.

در سایر بازی های امروز این نتایج رقم خورد:

کیه وو صفر - ورونا یک
جنوا صفر - بولونیا صفر
پارما ۲ - سامپدوریا صفر

در آخرین و حساس ترین بازی هفته سی وششم سری A، امشب تیم میلان در دربی معروف شهر میلان «دربی دلامادونینا» از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران میزبان اینتر است.

در جدول رده بندی سری A، یوونتوس که قهرمانی اش مسجل شده با ۹۳ امتیاز صدرنشین است، رم با ۸۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و ناپولی با ۶۹ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار