|
|
کدخبر: ۱۷۰۸۰۱

همه چیز روز مسابقه مشخص خواهد شد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوان گفت: شرایط خوبی از نظر تدارکات داشتیم، اما تیم به مراتب ضعیف تری نسبت به سال گذشته داریم.

سیدمراد محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص حضور تیم کشتی آزاد نوجوانان در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: اردوهای خوب و منظمی را در سال جدید برگزار کردیم و شرایط خوبی هم داریم، اما با توجه به شرایط روحی و روانی کشتی گیران در این رده سنی همه چیز روز مسابقه مشخص خواهد شد و نمی توان پیش بینی خاصی داشت.

وی ادامه داد: سال قبل به مراتب تیم بهتری داشتیم و باید قهرمان می شدیم، اما شرایط اعزام و تدارکات نامناسب باعثشد قهرمانی را از دست بدهیم. در حالی که در مسابقات قهرمانی جهان هند را پشت سر گذاشتیم، اما در آسیا شرایط متفاوت است و اگر یک کشتی گیر حذفی داشته باشیم قهرمانی از دست رفته است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوان تصریح کرد: در چهار تورنمنت تدارکاتی شرکت کردیم و شرایط خوبی از نظر تدارکات داشتیم، اما تیم به مراتب ضعیف تری نسبت به سال گذشته داریم. چون سال ها رده سنی نونهالان را نداشتیم نتوانستیم برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم. تمام تلاش مان کسب عنوان قهرمانی است و تمام اعضای تیم با غیرت و همت برای این هدف تلاش می کنند.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار