|
|
کدخبر: ۱۷۰۸۰۳

مربی تیم ملی شیرجه در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم ملی شیرجه ایران گفت: پس از اتمام بازی های آسیایی برای هدایت تیم های پایه عمان راهی این کشور می شوم اما تا آن زمان در خدمت تیم ملی کشورمان خواهم بود.

رضا خیبری نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص شرایط کنونی تیم ملی شیرجه ایران، اظهار داشت: ملی پوشان ایران به دلیل در پیش بودن امتحانات دانشگاه در شهرهای خود تمرین می کنند. ۲ شیرجه رو در تبریز، یک ورزشکار در کرمانشاه و ۴ ملی پوش هم در تهران تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می کنند. تمام این نفرات مطابق برنامه های مربیان تیم ملی تمرین می کنند.

وی در خصوص برگزاری اردوهای برون مرزی و مسابقات خارج از کشور گفت: قرار است در صورت مهیا بودن شرایط اواخر خرداد ماه با ۵ ورزشکار به اتریش برویم و اردویی ۲ هفته ای را در این کشور برگزار کنیم. البته قرار است در مسابقاتی هم که در این کشور برگزار می شود، شرکت کنیم که این امر می تواند محک بسیار خوبی برای شیرجه روهای کشورمان باشد.

مربی تیم ملی شیرجه ایران گفت: قرار است هر ۲ هفته یک بار مسابقاتی رسمی برای ملی پوشان برگزار کنیم تا آنها در فضای رقابت قرار بگیرند و ما بتوانیم بهترین نفرات را برای حضور در بازی های آسیایی انتخاب کنیم.

وی در خصوص اینکه چند نفر به بازی های آسیایی اعزام می شوند، عنوان کرد: کمیته ملی المپیک قول های مساعدی مبنی بر اعزام ۲ ورزشکار به ما جهت شرکت در این بازی ها داده است.

خیبری نژاد عنوان کرد: اگر قول های که فدراسیون داده است عملی شود و بتوانیم در ۲ مسابقه قبل از بازی‎های اینچئون شرکت کنیم، قطعا می توانیم در بخش تیمی مسابقات شیرجه بازی های آسیایی بین ۴ تیم نهایی و در انفرادی هم جزو فینالیست ها باشیم.

مربی تیم ملی شیرجه ایران در خصوص شرایط ادامه همکاری خود با فدراسیون و پیشنهاداتی که از خارج کشور دارد، اظهار داشت: پس از اتمام بازی های آسیایی برای هدایت تیم های پایه عمان راهی این کشور می شوم اما تا آن زمان در خدمت تیم ملی کشورمان خواهم بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار