|
|
کدخبر: ۱۷۰۸۸۳

تفکرات کی روش نشان می دهد می خواهد در جام جهانی صعود کنیم

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: واقعا لباس های تیم ملی مشکل داشت و من برای خوشامد کی روش از این لباس ها انتقاد نمی کنم.

علیرضا بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص برگزاری اردوی آفریقای جنوبی که حرف و حدیثهای زیادی را هم با خود به همراه داشت، گفت: اردوی خوبی برگزار کردیم و همه امکانات در حد ایده ال قرار داشت اما تنها مشکلی که در این اردو وجود داشت مشکل لباس های تیم ملی بود که واقعا ما را اذیت کرد. شما لباس های ما را ببینید تا متوجه شوید من چه می گویم. آنها در حال حاضر لباس ها را از ما پس گرفتند تا آنها را بشورند و برای اردوی بعدی در اختیار ما قرار دهند! ما فقط با آن لباس ها تمرین می کردیم که الان هم برای ما کوتاه شده است!

وی ادامه داد: امکانات اردویی ما شامل هتل، غذا، کمپ و… همگی خوب بود و فقط همانطور که گفتم بحثلباس ها ما را اذیت کرد. در آفریقای جنوبی تمرینات پرفشاری انجام دادیم و کی روش به خواسته هایی که داشت رسید و با تیم های خوب باشگاهی آفریقای جنوبی هم بازی کردیم تا امیدوار باشیم بتوانیم با نتایج خوب در جام جهانی از گروه مان صعود کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که به صعود از گروه مقدماتی جام جهانی امیدوار هستید، افزود: شک نکنید که همین طور است! با تفکراتی که کی روش دارد و تمریناتی که ما انجام دادیم همه چیز در حد خوب قرار دارد و کی روش هم نشان داد که به صعود از گروه مقدماتی جام جهانی فکر می کند و دیدید که تمرینات مان را زودتر از همه تیم ها آغاز کردیم.

بیرانوند در پاسخ به این سؤال که به نظر می رسد عده ای از ملی پوشان برای خوشایند کی روش از برند آل اشپورت انتقاد می کنند، خاطرنشان کرد: اصلا این طور نیست و من برای خوشایند کسی حرفی نمی زنم ولی باور کنید لباس های ما روز به روز کوتاه تر می شد و شاید تنها لباس یکدست وخوبی که در اختیار ما بود لباسی بود که برای بازگشت به ایران به ما دادند تا یکدست به کشورمان برگردیم. لباس ها در فرم ایده آل نبود و گرمکن هایمان با سایز های یکسان در اختیار ما قرار نگرفته بود!

وی افزود: اصلا بحثآلودگی هوا هم مطرح نبود و شرایط آب وهوایی آنجا بسیار هم ایده آل بود و ما در جای آرامی فقط به تمرینات فکر می کردیم و شاید باورتان نشود اگر بگویم آنقدر به تمرین فکر می کردیم که گاهی نمی دانستیم چند شنبه است! حتی در روزی که آنجا باران آمد هوا بسیار ایده آل شد و تمرینات پرنشاطی را برگزار کردیم.

دروازه بان تیم فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که مگر پیش از این برند آل اشپورت در اختیار تیم های فوتبال نبود پس چرا آن زمان کسی از این لباس ها این طور انتقاد نمی کرد ولی حالا تعدادی از این ملی پوشان از این لباس ها انتقاد می کنند، گفت: من نمی دانم الان چرا این لباس ها بد شده و کاری هم به کی روش و بقیه ندارم. من فقط درباره خودم و شرایط لباسم صحبت می کنم. این را باید بگویم من در این اردو از همه ملی پوشان کوچک تر بودم و شاید خیلی ها بگویند که من برای اولین بار در اردوی تیم بودم اما سایر ملی پوشان که بیشتر آنها سابقه حضور در اردوی تیم ملی را دارند هم همین حرف ها را زدند. البته انتقاد ما به این لباس ها قبل از صحبت های کی روش در برنامه نود بود اما باز هم تکرار می کنم که همه چیز این اردو خوب بود و فقط مشکل لباس داشتیم.

وی در پایان گفت: البته در اوقات فراغتی که داشتیم همه با هم به گردش یا مراکز خرید می رفتیم و هیچ اتفاقی هم نیفتاد و هیچ کس بدون اجازه سرمربی به صورت انفرادی از هتل بیرون نیامد و هر کجا که می رفتیم همه با هم بودیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار