|
|
کدخبر: ۱۷۰۸۹۶

من هم شنیده ام در فهرست پرسپولیس هستم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم ملی پوش تیم فوتبال نفت تهران از کیفیت البسه تیم ملی فوتبال کشورمان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، رضا نوروزی، مهاجم ملی پوش نفت تهران یکی از بازیکنان آماده در اردوی تیم ملی است که در دو بازی دوستانه هم توانست دو گل بزند. او خیلی امیدوار است که همراه با تیم ملی راهی جام جهانی شود و شانس حضورش در فهرست نهایی کی روش را کم نمی داند. نوروزی در خصوص اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی، وضعیتش برای فصل آینده و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می آید:

تسنیم: در مورد اردوی آفریقای جنوبی صحبت کن. ظاهراً اکثر بازیکنان از این اردو راضی هستند…

هر چند تمرینات بدنسازی ما خیلی سخت بود ولی اردوی بسیار خوبی بود. بازیکنان معمولاً در تیم های باشگاهی خوب بدنسازی نمی کنند ولی این اردو باعثشد تا خیلی خوب بدنسازی کنیم. هر چند الان فصل استراحت است ولی بدن ها عقب است و باید سخت تمرین کنیم تا با آمادگی کامل به جام جهانی برویم. این تمرینات از لحاظ حرفه ای در سطح جهانی بود و تا به امروز چنین تمریناتی را انجام نداده بودم. اگر در باشگاه های ما هم چنین تمریناتی برگزار شود فوتبال مان پیشرفت خواهد کرد.

تسنیم: پس با این اوصاف باید از نظر بدنی به خوبی آماده شده باشید.

خدا را شکر من شرایط بسیار خوبی دارم و در دو بازی دوستانه تیم ملی هم دو گل زدم. این موضوع شرایط روحی ام را قطعاً بهتر خواهد کرد.

تسنیم: چقدر امیدواری که به جام جهانی بروی؟

من تلاش می کنم و چون کار سختی داریم باید در تمرینات بهترین عملکرد را داشته باشم. بقیه مسائل به کادر فنی مربوط می شود ولی برای رفتن به جام جهانی کم شانس نیستم. امیدوارم در نهایت جزو فهرست نهایی کی روش باشم. من واقعاً چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و امیدوارم فوتبال ایران بعد از جام جهانی این مربی را از دست ندهد. کی روش برای فوتبال ما یک نعمت است.

تسنیم: قبول داری در خط حمله رقیبان سرسختی داری؟

بله اما من هم رقابت کردن را دوست دارم.

تسنیم: کی روش گفته است که دیگر بازیکنی را به تیم ملی دعوت نخواهد کرد. در این مورد چه صحبتی داری؟

کی روش تصمیم گیرنده است و در این مدت هم تمامی بازیکنان مورد نظرش را تست کرده است. البته باید بگویم که دلم برای سه بازیکن سپاهان که خط خوردند سوخت. به هر حال آنها می توانستند خودشان را نشان دهند ولی با بدشانسی این موقعیت را از دست دادند.

تسنیم: لباس های تیم ملی هم حسابی سوژه شده است. در این مورد صحبت می کنی؟

این لباس ها در شأن فوتبال محلات و زمین خاکی هم نیست. این لباس ها از گونی و در میدان منیریه تولید می شود و واقعاً تاسف آور است که چنین لباس هایی را می پوشیم. در اردوی آفریقای جنوبی پیراهن های XL بعد از یک بار شستن تبدیل به L شدند و یک بار دیگر هم که شسته شدند تبدیل به Small شدند. آنجا یک دست گرمکن داشتیم و این خیلی زشت و ناراحت کننده است.

تسنیم: برای فصل بعد چه تصمیمی داری؟

هنوز تصمیمی نگرفته ام و بعد از پایان لیگ برتر بلافاصله خود را برای تیم ملی آماده کردم. تا پایان فصل نقل وانتقالات هم زمان زیادی باقی مانده است.

تسنیم: می گویند در فهرست علی دایی برای فصل بعد هستی؟

من هم شنیده ام که در لیست پرسپولیس هستم ولی باور کنید کسی با من تماس نگرفته و مذاکره ای با این تیم نداشته ام.

تسنیم: قرار است از نفت تهران جدا شوی؟

من هیچ تصمیمی نگرفته ام و به اندازه کافی فرصت دارم تا برای فصل بعد یک تصمیم خوب بگیرم. نفت هم یکی از اولویت های من است. شاید در نفت بمانم و شاید هم بروم. واقعاً چیزی معلوم نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار