|
|
کدخبر: ۱۷۰۹۱۷

۳۸ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

سفیر ترکیه در نیجریه معتقد است که حداقل موفقیت عقاب ها در جام جهانی صعود از مرحله گروهی است.

به گزارشخبرگزاری فارس، مصطفی پولات اعلام کرد که عقاب ها «شانس خوبی» برای درخشش در رقابت های جام جهانی برزیل دارند. وی در گفت و گو با خبرگزاری نیجریه اظهار داشت: نیجریه تیم قدرتمندی است و به همین دلیل شانس زیادی برای درخشش در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل دارد. علاوه بر این با توجه به کاری که بازیکنانی چون دنیل آموکاچی، اوستین اوکوچا، اوچه اوکچوکوو و جوزف یوبو انجام دادند، نیجریه سنت فوتبالی غنی دارد.

وی ادامه داد: نیجریه بازیکنان توانمندی مثل امانوئل امنیکه دارد و با فرصتی که نصیب این تیم شده، عقاب ها می توانند حداقل از مرحله گروهی صعود کنند. از آن به بعد هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

سفیر ترکیه در نیجریه خاطرنشان کرد: جام جهانی بالاترین سطح رقابت های فوتبال دنیا است و تیم ها انگیزه دارند که در این مسابقات بهترین نمایش خود را داشته باشند. این اتفاق می تواند برای نیجریه هم رخ دهد و بعد از آن شانس هم به عوامل پیروزی تیم اضافه خواهد شد.

وی اضافه کرد: آرژانتین مطمئنا صدرنشین خواهد شد و نیجریه به عنوان تیم دوم صعود می کند اما بوسنی می تواند شگفتی این گروه باشد و برای دوم شدن با نیجریه رقابت کند. حدس زدن قهرمان این مسابقات کار سختی است اما معمولا طبیعی است که انتظار داشته باشیم یکی از دو تیم اسپانیا و برزیل قهرمان شوند. آنها همیشه جزو فینالیست ها هستند.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار