|
|
کدخبر: ۱۷۰۹۲۰

پلی آف لیگ NBA

خبرگزاری تسنیم: تیم های بروکلین و سان آنتونیو با پیروزی در دیدار هفتم پلی آف به نیمه نهایی کنفرانس های شرق و غرب لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا راه پیدا کردند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم های بسکتبال بروکلین نتس و سان آنتونیو اسپرز با پیروزی در دیدار هفتم پلی آف به نیمه نهایی کنفرانس های شرق و غرب لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا راه پیدا کردند.

در سالن AT& T شهر سان آنتونیو تیم میزبان با درخشش گارد رأس فرانسوی خود، تونی پارکر، موفق به شکست ۱۱۹ بر ۹۶ دالاس موریکس شد. پارکر در این بازی ۳۲ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس گل در حالیکه درک نوویتسکی، بازیکن آلمانی دالاس برای تیمش ۲۲ امتیاز و ۹ ریباند به دست آورد.

تونی پارکر بعد از صعود تیمش به نیمه نهایی کنفرانس غرب گفت: من فقط می دانستم برای اینکه بتوانیم دالاس را شکست دهیم باید خیلی پرتلاش باشم. بازی خوب دالاس مرا تحریک کرد که امتیازات بیشتری کسب کنم.

تورنتو رپتورز در سالن اختصاصی خود، ایر کانادا با نتیجه ۱۰۳ بر ۱۰۴ مغلوب بروکلین تس شد تا این تیم نیویورکی راهی نیمه نهایی کنفرانس شرق شود. امیر جانسون در این بازی ۲۰ امتیاز، ۱۰ ریباند و یک پاس گل برای تورنتو و جو جانسون ۲۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس پاس گل برای بروکلین کسب کردند. بعضی از میهمانان ویژه این بازی به خاطر برگزاری مسابقه دو ماراتن در تورنتو نتوانستند با وسیله نقلیه شخصی به سالن بیایند و به اجبار از مترو استفاده کردند.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها و در کنفرانس غرب، لس آنجلس کلیپرز با اوکلاهماسیتی تاندر دیدار می کند و سان آنتونیو اسپرز به مصاف پورتلند تریل بلیزرز می رود. در کنفرانس شرق نیز بروکلین نتس و میامی هیت با هم بازی می کنند و ایندیانا پیسرز هم رو در روی واشنگتن ویزاردز قرار می گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار