|
|
کدخبر: ۱۷۰۹۴۳

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی ایران و پروجا ایتالیا گفت: طبیعی است که از شکست مان ناراحت باشم اما از نوع بازی بازیکنانم خوشحالم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم والیبال پروجا ایتالیا در بازی چهارم فینال سری A۱ مغلوب تیم لوبه بانکا شد و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد تا بالاخره تیم ملی والیبال ایران بتواند حضور سرمربی صرب خود را در فاصله حدود ۳ هفته تا آغاز لیگ جهانی والیبال، حس کند.

همه در ایتالیا معتقدند حضور تیم کواچ و بازیکنان جوانش در فینال سری A۱ کار بسیار بزرگی بود که توسط «بوبان» و شاگردانش انجام شد.

اسلوبودان کواچ بعد از نایب قهرمانی تیمش در لیگ ایتالیا گفت: ما همه راه ها را برای پیروز شدن امتحان کردیم. بازیکنان من تمام توان خود را در حضور تماشاگران پرتعداد سالن پالا اوانجلیستی به کار بستند. طبیعی است که ناراحت باشم اما از نوع بازی بازیکنانم خوشحالم. ما فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشتیم و من از همه ممنونم.

ایوان زایتسف، قطر پاسور ملی پوش تیم لوبه بانکا که به قهرمانی لیگ ایتالیا رسید نیز گفت: نمی توانم تمام احساس و خوشحالی خودم را از قهرمانی در سری A۱ ابزاز کنم. فصل بسیار سختی بود و ما با تمام قدرت توانستیم سختی ها را پشت سر بگذاریم و قهرمانی شویم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار