|
|
کدخبر: ۱۷۰۹۹۹

در هلند قراردادها رسانه ای نمی شود / گل هایم در تاریخ باشگاه ثبت می شود

مهاجم ایرانی نایمخن گفت: از وقتی به زمین رفتم یک انرژی مضاعف داشتم و به نوعی به من الهام شده بود که می توانم مقابل این تیم فرشته نجات نایمخن شوم.

به گزارشخبرگزاری فارس، علیرضا جهانبخش در دیدار هفته پایانی لیگ هلند کاری کرد کارستان و توانست یک تنه نایمخن را به ماندن در لیگ برتر هلند امیدوار کند.

بر همین اساس با او گفت و گویی را انجام دادیم که متن آن در زیر می آید:

فارس: از بازی با آژاکس بگو؛ فرشته نجات نایمخن شدی و فعلا این تیم را در لیگ برتر نگه داشتی.

به شخصه در این دیدار هم من و هم تیمم عملکرد فوق العاده ای داشتیم. با توجه به اتفاقاتی که افتاده بود می دانستیم برای امید بقا و حضور در پلی آف به یک امتیاز احتیاج داریم، از سوی دیگر کمتر کسی فکر می کرد بتوانیم در آمستردام بتوانیم مقابل آژاکس نتیجه بگیریم چون آنها می خواستند در هفته آخر قهرمانی خود را با برد جشن بگیریم.

در نیمه اول بازی پایاپای بود اما متأسفانه یک گل به خودی استثنایی دریافت کردیم. در بین دو نیمه با توجه به صحبت های کادرفنی و اینکه دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتیم، با تمام توان به میدان رفتیم.

فارس: در دقیقه ۵۹ تعویض شدی و دو گل هم به ثمر رساندی.

درست است و خداراشکر مقابل تیمی مثل آژاکس در آمستردام دو گل حیاتی به ثمر رساندم و توانستیم با یک امتیاز حاصل از این دیدار فعلا به ماندن در لیگ برتر امیدوار باشیم. جالب اینکه هواداران آژاکس باورشان نمی شد که در دقیقه ۸۸ بازی به تساوی رسیده است. البته برای خود بازیکنان ما هم پس از اینکه در دقیقه ۸۴ گل تساوی را دریافت کردیم، تقریباً همه چیز تمام شده بود اما باز هم خداراشکر می کنم که در دقایق توانستم یک شانس بزرگ به تیمم هدیه بدهم

فارس: دو گل بسیار زیبا هم در این دیدار به ثمر رساندی.

فکر می کنم با توجه به شرایطی که داشتیم این گل ها در تاریخ باشگاه ثبت شود. نه هواداران و نه بازیکنان هیچکدام باور نداشتیم بتوانیم بتوانیم مقابل آژاکس و در خانه این تیم نتیجه بگیریم اما خداراشکر به نتیجه دلخواه رسیدیم. البته خود من از وقتی به زمین رفتم یک انرژی مضاعف داشتم و به نوعی به من الهام شده بود که می توانم مقابل این تیم فرشته نجات نایمخن شوم. در نهایت شرایط خوبی برایم به وجود آمد و جالب اینکه ۹۰ درصد هواداران نایمخن اذعان کرده بودند بیشترین هیجان و بالاترین ضربان قلبی را در زندگی خود تجربه کردند.

فارس: از بازگشت به شهر بگو.

هواداران نایمخن واقعا فوتبال را دوست دارند و روز گذشته در تمرینات هواداران بسیاری آمده و من را تشویق زیادی کردند و بابت گل های نیز تشکر کردند. تیم ما ۲۰ سالی هست که سقوط نکرده و امیدواریم این روند در رقابت های امسال نیز ادامه داشته باشد و بتوانیم باز هم در لیگ برتر بمانیم.

فارس: بازی های پلی آف چطور است؟ در این دیدارها هم امید دارید؟

دو مرحله بازی در پلی آف در پیش داریم و فکر می کنم بازی اول چون با تیم سطح پایین تری بازی داریم، کارمان هم راحت تر باشد. البته با توجه به نتیجه دیدار با آژاکس و تساوی در خانه این تیم در لحظات پایانی برای دیدارهای پلی آف انگیزه و اعتماد به نفس خوبی به دست آوردیم.

فارس: پیشنهاداتت رسمی نشد؟

من قرارداد ۳ ساله با نایمخن دارم و اگر تیم بماند شاید اتفاقات دیگری برایم رخ دهد. البته حضور در جام جهانی هم مهم است و امیدوارم بتوانم یک تصمیم خوب برای آینده ام بگیرم. در حال حاضر پیشنهاداتم قطعیی نیست. فعلا برایم ۲ بازی باقی مانده تیم مهم است.

فارس: فکر نمی کنی با این گل ها در تیم ملی فیکس شوی؟

با یکی دو گل نمی توان خیلی به این موضوع امیدوار بود هرچند که من همیشه در تمام اردوها تلاشم را کرده ام و باز هم تلاشم را ادامه می دهم، ضمن اینکه یک رقابت خوب در تیم ملی وجود دارد و این موضوع می تواند به تیم ملی کمک کند.

فارس: شفاف سازی قرارداد ها در این مدت اخیر در فوتبال ایران مد شد. از این موارد در لیگ هلند هم وجود دارد؟

فکر می کنم بازیکنانی که قرارداد خوب دارند در باشگاه ما قراردادشان مشخص است اما اینکه رسانه ای شود خیر و این اتفاق بعید است افتاده باشد. البته در مجموعه باشگاه و هواداران قرارداد بازیکنان را می دانند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار