|
|
کدخبر: ۱۷۱۰۱۲

گلر تیم ملی گفت: من یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم و باشگاه پرسپولیس با من صحبتی نکرده اند.

رحمان احمدی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: من از روز اول درتمرینات تیم ملی دراردوی آفریقای جنوبی نبودم اما از زمانی که وارد اردوشدم تمرینات پرفشار خوبی را پشت سرگذاشتیم درآفریقای جنوبی کمپی که دراختیار ما گذاشته بودند زمین تمرین، هتل، غذا و… خوب بود.

گلر تیم ملی تصریح کرد: آب وهوای خیلی خوب و تمیزی درمحل تمرین ما بود واصلاً آلودگی هوا درآنجا نبود، هوایی تمیز و پاک که ما درآنجا تمرین می کردیم.

وی تاکیدکرد: بازی های تدارکاتی خوبی را دراردو انجام داده ایم، بازیکنان آفریقایی بازیکنان قدرتی هستند و ما توانستیم با این بازی ها شبیه سازی بازی با نیجریه را انجام بدهیم.

گلر تیم ملی و سپاهان در مورد لباسهای تیم ملی اذعان داشت: واقعاً لباسهای تیم ملی کیفیت لازم رانداشت، این یک حقیقتی بود که درتیم ملی اتفاق افتاد، می توانید ازابراهیمی که لباسهای تیم ملی را جمع کرد بپرسید که چقدر لباسهای تیم ملی بی کیفیت بوده است.
در روزهای آخر تمرینات، لباسها کوتاه شده بود و من به خلعتبری و انصاری فر گفتم که چرا لباسهایتان را بالا زدید وآنها جواب دادند که کوتاه شده است.

وی تأکیدکرد: این فکر را نکنیدکه بازیکنان تیم ملی می خواهند برندی را خراب کنند این لباسها درشأن تیم ملی ایران و بازیکنانی که می خواهند درجام جهانی بازی کنند، نیست. لباسهای تیم ملی اصلاً کیفیت لازم را نداشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از طرف باشگاه پرسپولیس با من صحبتی نشده من یک سال دیگر بازیکن سپاهان هستم اگر قرار باشد به باشگاه پرسپولیس بروم باید با باشگاه سپاهان صحبت کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار