|
|
کدخبر: ۱۷۱۰۱۸

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تأیید کرد که تیمش با تساوی مقابل والنسیا یک فرصت را از دست داده اما تأکید کرد که این فرصت چندان هم بزرگ نبوده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی پس از تساوی تیمش مقابل والنسیا افسوس خورد که تیمش نتوانست با توجه به باخت اتلتیکو مادرید از این فرصت استفاده کند.

آنچلوتی اظهار داشت: ما یک فرصت را از دست دادیم اما اتفاق خیلی بدی نبود، تساوی هم خوب است. اگر امشب برنده می شدیم، اتلتیکو مجبور بود در بارسلونا برنده شود. حالا که بازی مساوی شد، تساوی در بارسلونا برای اتلتیکو کافی است اما ما باید در مسابقه های بعدی پیروز شویم. باید روی این مسئله تمرکز کنیم که برای اتلتیکو تساوی در بارسلونا هم کافی است؛ بنابراین یک فرصت را از دست دادیم اما چندان بزرگ نبود.

وی اضافه کرد: فکر می کنم که مشکل تیم از لحاظ بدنی بود؛ همان مشکلی که برای اتلتیکو و چلسی هم اتفاق افتاد. وقتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنید، اگر یکشنبه بعدش نتوانید به همان اندازه هجومی باشید، طبیعی است. من فکر می کنم ما بهای این را پرداختیم.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: گل رونالدو برای ما خیلی مهم بود زیرا اگر شکست می خوردیم، شانس قهرمانی در لالیگا را از دست می دادیم. گل کریستیانو فرصت های ما را زنده نگه داشت.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار