|
|
کدخبر: ۱۷۱۰۷۲

یک ماه استراحت مطلق برای نماینده دسته ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری ایران

یکی از شانس های کسب مدال تیم ملی وزنه برداری ایران در بازی های آسیایی، پس از آنکه به دلیل آسیب دیدگی اردوی تیم ملی را ترک کرد، ابراز امیدواری کرد با سپری کردن دوران نقاهت دوباره به جمع ملی پوشان ملحق شود.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، سعید محمدپور که از ناحیه عضله بیرونی ران پای راست دچار پارگی شده است، درباره مصدومیت خود گفت: این آسیب دیدگی کهنه است و طی چند سال اخیر همواره من را اذیت می کند. البته من هم نسبت به آن بی توجه نبودم و در این چند سال با فیزیوتراپی و آب درمانی اجازه نمی دادم شدت آن بیشتر شود. این اواخر هم وضعیتم خیلی بهتر شده بود اما دکتر می گوید به دلیل سرماخوردگی که در این دو هفته اخیر به آن مبتلا شدم، آب بدنم خشک شده و همین موضوع آسیب دیدگی ام را تشدید کرده است.

وزنه بردار دسته ۹۴ کیلوگرم تیم ملی با بیان اینکه در تمرین روز شنبه درد شدیدی را در ناحیه عضله پای خود احساس کرد، درباره شدت این آسیب دیدگی گفت: با تشخیص پزشکان یک ماه باید دور از تمرینات باشم و به فیزیوتراپی و آب درمانی بپردازم. با این شرایط فکر می کنم دیگر شانسی برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون نداشته باشم اما با بهمن زارع صحبت کرده ام تا از هم اکنون برای رقابتهای جهانی قزاقستان که ۴۵ روز بعد از بازیهای آسیایی برگزار می شود خودم را آماده کنم.

دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی ۲۰۱۱ در پایان در پاسخ به اینکه از دست دادن بازیهای آسیایی چقدر ناراحت است گفت: واقعیت این است که ناراحتی من چیزی را درست نمی کند. من فقط خودم را شرمنده مردم می دانم چراکه برای کسب مدال بازیهای آسیایی برنامه ریزی کرده بودم. با این حال در این یک ماه سعی می کنم با انجام تمرینات بدنسازی، فیزیوتراپی و آب درمانی هرچه زودتر به آسیب دیدگی را کنار بگذارم و با آمادگی بالا برای حضور در رقابتهای جهانی تمرین کنم. تنها چیزی که از همین امروز من را امیدوار نگه می دارد رسیدن به مدال جهانی وزنه برداری در قزاقستان است.

پیش از محمدپور، سجاد انوشیروانی نماینده دسته فوق سنگین تیم ملی به دلیل قند خون و میثم محبی، دیگر وزنه بردار دسته ۹۴ کیلوگرم کشورمان به دلیل آسیب دیدگی اردوی تیم ملی وزنه برداری را ترک کرده بود.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار