|
|
کدخبر: ۱۷۱۱۶۹

در حال به روز رسانی

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک به عنوان متولی رویدادهای بزرگ و چند رشته ای وظیفه مدیریت کلان آنها را برعهده دارد. اما بحثهای اجرایی و فنی برعهده فدراسیون هاست.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، کیومرثهاشمی در نشست خبری خود که در ساختمان کمیته ملی المپیک برگزار شد، اظهار داشت: تشکیلات جدید کمیته و نفرات در یک پروسه ۴ ماهه که مشغول به کار شده اند تمام هم و غمشان حضور پرقدرت و تأثیرگذار در رویدادهای سال جاری است. لذا تمام تلاش ما در هیئت اجرایی با همکاری مسئولان وزارت ورزش، تیم های ملی، فدراسیون ها، مرکز نظارت بر تیم های ملی فعالیت در این راستا بوده است.

وی ادامه داد: کمیته ملی المپیک به عنوان متولی رویدادهای بزرگ و چند رشته ای وظیفه مدیریت کلان آنها را برعهده دارد. اما بحثهای اجرایی و فنی برعهده فدراسیون هاست. برهمین اساس درسال جاری سه رویداد مهم و بزرگ پیش روی کمیته ملی المپیک است. به ترتیب اولین رقابت المپیک جوانان نان جینگ چین است که ۲۵ مرداد ماه لغایت ۶ شهریور پیگیری می شود. بازی های آسیایی کره جنوبی که از ۲۸ شهریورماه آغاز و تا ۱۲ مهرماه ادامه دارد دومین رویداد است و سومین رقابت مهم بازی های ساحلی است که در تایلند و بلافاصله پس از بازی های آسیایی برگزار می شود.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: از زمانی که کار را شروع کردیم این بحثدر ذهنم بود یک کاروان یک صدا و منضبط داشته باشیم احساس کردم باید با توجه به شرایط موجود با یک برنامه استراتژیک پیش برویم برنامه های خود را در سه مرحله تقسیم بندی کردیم تدوین برنامه، اجرای آن و ارزیابی دقیق به مرحله ما بود.

ادامه دارد…

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار