|
|
کدخبر: ۱۷۱۱۸۲

انتقاد مهاجم فصل گذشته استقلال از دیگر معاون باشگاه:

مهاجم فصل گذشته استقلال این بار به انتقاد از دیگر معاون این باشگاه پرداخت.

بوبکر کبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارساظهار داشت: من از طریق یکی از دوستانم در جریان امور رخ داده در ایران هستم و شنیده ام بعد از مصاحبه ام جو سنگینی در مورد علی امیری به راه افتاده است.

وی افزود: روی تمام صحبت هایی که انجام داده ام هستم و هیچکدام آنها را منکر نمی شوم، او رفتار بدی با من داشت ولی من هرگز نگفتم که این آقا از من پول خواسته است. شاید برخی ها منظور من را بد متوجه شده باشند اما منظور من این بود که شاید برای آنکه من را تحویل بگیرند و به من احترام بگذارند باید پول خرج می کردم نه اینکه گفته باشم او از من پولی گرفته باشد.

مهاجم فصل گذشته استقلال تاکید کرد: من مسلمان هستم و هرگز نمی توانم به کسی تهمت بزنم و اگر آن حرف ها را زدم به این دلیل بود که امیری رفتار خوبی با من نداشت و به من خیلی بد کرد ولی رفتار من هم کمی بد بود که بعد از بازی دست دراز کرد و من با او دست ندادم! این را هم بگویم در هفته اولی که به تهران آمدم آب من و امیری در یک جوی نمی رفت که به همین دلیل نزد فتح الله زاده رفتم و به او گلایه کردم. او هم به من گفت که از این به بعد نظری جویباری مسئول کارهای تو است.

مهاجم فصل گذشته استقلال تاکید کرد: نظری جویباری در جلسه ای که با هم داشتیم ۲۵ میلیون از قراردادم را داد ولی گفت که این پول هم بخشی از پیش قراردادت است و هم پول پیش پرداخت خانه ات. فردا هم مبلغی را به حساب ما کارت به کارت کرد که اصلا ۲۵ میلیون نبود و پول خانه در آن لحاظ نشد و از آن به بعد هم دیگر نظری جویباری را ندیدم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار