|
|
کدخبر: ۱۷۱۱۸۴

از سوی فدراسیون جهانی

قرعه کشی رقابت های هندبال قهرمانی جهان ۲۹ تیر در قطر انجام خواهد شد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات هندبال قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ میلادی قطر برگزار خواهد شد به همین جهات قرعه کشی این رقابت های ۲۹ تیر در کشور میزبان صورت خواهد گرفت.

در ادامه گزارش آمده است، کشورهای ایران، قطر، اسپانیا، فرانسه، الجزایر، دانماک، کرواسی، تونس، مصر، بحرین وامارات ۱۱ تیمی هستند که دراین حضور دارند البته بعد از دیدارهای مقدماتی ۹ تیم از قاره سبز " اروپا " قهرمان قاره اقیانوسیه و سه تیم برتر مسابقات هندبال منطقه آمریکای جنوبی به جمع این تیم ها اضافه خواهند شد تا مجموع تیم های حاضر در این رقابت ها به ۲۴ تیم برسد.

در پایان گزارش خاطرنشان می شود، کشورمان نخستین حضور خود را دراین مسابقات تجربه خواهد کرد تیمی که با سکانداری رافائل کاسترلو اهل اسپانیا سهیمه جهانی را کسب کرد واز اول اردیبهشت رهبری تیم ملی در دستان بروت ماچک اهل اسلوونی قرار گرفته است تا ملی پوشان مهین مان با این مربی که سابقه نایب قهرمانی آسیا در کارنامه خود دارد به این مسابقات اعزام شوند.

گفتنی است، تیم ملی هندبال ایران سال گذشته در رقابت های جام ملت های آسیا که دربحرین صورت گرفت با درخشش بازیکنانش در جایگاه سوم این رقابت های ایستاد و مدال برنز را از آن خود کرد وبا کسب سهیمه جهانی دل هزاران هوادار ایرانی را شاد کردند که امیدواریم در مسابقات جهانی نیز موفق عمل کنند و در جایگاه مناسبی بایستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار