|
|
کدخبر: ۱۷۱۱۸۶

در پایان فصل در خصوص ماندن یا رفتنم از منچستر تصمیم می گیرم

خبرگزاری تسنیم: مدافع فرانسوی شیاطین سرخ گفت: می دانستیم با جدایی سرالکس فرگوسن در این فصل کار دشواری در پیش خواهیم داشت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، بر اساس اخبار منتشرشده تیم های موناکو و اینتر خواهان به خدمت گرفتن مدافع فرانسوی شیاطین سرخ هستند و مسئولان این باشگاه هم مذاکرات نهایی خود با مدافع تیم ملی فرانسه را در اواخر ماه آوریل برای ادامه یا پایان همکاری انجام داده اند.

پاتریس اِورا در گفت وگو با خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت: در دو هفته آینده تصمیم خواهم گرفت که چه کاری انجام دهم. شایعات زیادی در خصوص من مطرح شده ولی باید بگویم که در حال حاضر نه با کسی در ارتباط بوده ام و نه تصمیمی گرفته ام. مدیر برنامه هایم با مسئولان باشگاه منچستریونایتد ملاقاتی خواهد داشت و باید ببینیم که چه پیش خواهد آمد.

وی افزود: فقط می خواهم تا پایان فصل صبر کنم تا تصمیم نهایی ام را بگیریم. همه می دانند که چقدر منچستریونایتد را دوست دارم. تصمیم دشواری است و در پایان فصل خواهم گفت که در اولدترافورد می مانم یا می روم.

مدافع فرانسوی شیاطین سرخ در خصوص عملکرد فصل جاری این تیم نیز گفت: باید این فصل را خیلی زود به دست فراموشی بسپاریم، چون فصل بدی بود. بحثبر سر شکست مقابل ساندرلند نیست بلکه صحبتم در خصوص بیشتر بازی های این فصل است. منچستریونایتد در فصل جاری ضعیف عمل کرد و سزاوار انتقاداتی که به ما می شود، هستیم. ما به اندازه کافی خوب بازی نکردیم و با چندین باخت احمقانه حالا در این جایگاه قرار داریم.

اورا با تمجید از سرمربی پیشین منچستریونایتد گفت: همه سرالکس فرگوسن را به عنوان قلب منچستریونایتد می شناختند. فرگوسن یک اسطوره است و به این زودی نمی توان جای او را پر کرد. می دانستیم که با جدایی سرالکس کار دشواری در پیش خواهیم داشت ولی انتظار این وضع را نداشتیم.

مدافع ۳۲ ساله سرخپوشان منچستر در پایان خاطرنشان کرد: ما همیشه برای کسب چهار عنوان قهرمانی بازی می کنیم ولی این فصل همانند یک کابوس بود و باید خیلی زود آن را فراموش کنیم.

منچستریونایتد در حال حاضر با ۶۰ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار