|
|
کدخبر: ۱۷۱۱۹۶

در گفت وگو با فارس

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر واقعا در هوای آلوده تمرین می کردیم باید ۸ اورژانسی روی دست تیم ملی باقی می ماند!

احمد آل نعمه در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر خصوص وضعیتش در باشگاه نفت تهران گفت: قراردادم با این باشگاه تمام شده و منتظر تماس مسئولان باشگاه هستم تا ببینم تکلیفم چه می شود. البته هنوز سرمربی تیم نفت هم انتخاب نشده و تا جایی که من می دانم گل محمدی هم فعلا تمدید نکرده و گویا مسئولان باشگاه منتظر مشخص شدند بودجه هستند تا ببینند با چه بودجه ای می توانند تیم را ببندند اما اولویت من برای بازی در لیگ ایران نفت است.

وی درباره جلسه ای که امروز بعدازظهر قرار است با حضور بازیکنان و اعضای کادر فنی این باشگاه برگزار شود، اظهار داشت: من هم به این جلسه دعوت شدم اما از زمانی که از اردوی آفریقای جنوبی به ایران بازگشتیم من به شهرستان مان آمدم و استراحت کردم و فکر می کنم اکثر بازیکنان شهرستانی تیم نفت هم چنین شرایطی دارند. البته فکر نمی کنم حضور در جلسه امروز خیلی هم اجباری باشد.

بازیکن ملی پوش تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی گفت: اینکه می گویند آلودگی اینجا وجود داشته اصلا صحت ندارد. آب و هوای آنجا بسیار خوب بود و فقط در بازی که با تیم صدرنشین آفریقای جنوبی داشتیم زمین اختصاصی آنها در ارتفاع قرار داشت و کارخانه ای هم در کنار آن اما فقط همین یک بازی بود و اگر قرار بود با آن حجم تمرین سنگین ما در آلودگی تمرین کنیم که بدون شک باید چندین اورژانسی در اردو روی دست تیم ملی باقی می ماند!

وی درباره انتقاداتی که تعدادی از بازیکنان ملی پوش به البسه آل اشپورت در این اردو داشتند، افزود: شما این لباس ها را ببینید متوجه می شوید که این لباس ها درجه سه بود! شاید باورتان نشود که لباسی که من در اوایل تمرین می پوشیدم چند سایز به من کوچکتر شده بود! کمتر از ۴۰ روز به آغاز جام جهانی باقی مانده و فکر نمی کنم این وضعیت در شأن تیم ملی باشد. لباس هایی که ما با آنها تمرین می کردیم در شأن تیم های لیگ دسته یک هم نبود حتی علی دایی در لیگ برتر به لباس ها و توپ آل اشپورت انتقاد کرد و از آنجایی که کی روش با برندهای معروفی کار کرده انتظار دارد تا لباس های خوبی در اختیار تیم ملی قرار بگیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار