|
|
کدخبر: ۱۷۱۲۱۷

در گفت وگو با تسنیم

خبرگزاری تسنیم: دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: آرزوی هر بازیکنی است در تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس بازی کند.

علیرضا بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدرباره اینکه شنیده شده وی یکی از گزینه های فصل بعد پرسپولیس برای حضور در دروازه این تیم است، عنوان کرد: در این خصوص چیزی نشنیده ام و نمی توانم صحبتی هم انجام دهم.

وی افزود: من با باشگاه نفت تهران قرارداد دارم و اگر هم قرار باشد اتفاقی رخ دهد باید از طریق باشگاه صورت بگیرد. خودم را بازیکن نفت می دانم و به این باشگاه متعهدم و اگر تیمی خواهان من باشد باید به باشگاه نفت درخواست بدهد.

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این سؤال که دوست دارد برای پرسپولیس بازی کند یا نه، گفت: هر بازیکنی آرزو دارد که در ایران یک روز در پرسپولیس یا استقلال بازی کند، چرا که به دلیل پخش مستقیم بازی این دو تیم عملکرد بازیکنان آنها بیشتر در دید است. من آرزو دارم به تیمی بروم که بهتر دیده شوم اما همانطور که گفتم تابع تصمیم باشگاه نفت هستم.

بیرانوند در خصوص اینکه طرفدار پرسپولیس است یا استقلال، اظهار داشت: من از نوجوانی در نفت بودم و بزرگ شده این تیم هستم. خون من نفتی است و خودم را یک نفتی می دانم. به هر حال نمی توان گفت که دوست ندارم به تیم بزرگتری بروم و به هر حال حضور در پرسپولیس و شاگرد آقای دایی شدن یک افتخار محسوب می شود.

وی همچنین درباره اینکه فکر می کند در اردوی بعدی تیم ملی هم دعوت شود یا نه، خاطرنشان کرد: خدا را شکر در اردوی آفریقای جنوبی عملکرد خوبی داشتم و کادر فنی هم از عملکرد من رضایت داشت. امیدوارم در اردوی اتریش هم حضور داشته باشم و حضورم در تیم ملی ادامه دار باشد اما اگر هم نباشم برای موفقیت تیم ملی و سربلندی کشورم در جام جهانی دعا می کنم.

دروازه بان تیم ملی کشورمان تصریح کرد: آقای کی روش تمرکز زیادی روی تک تک بازیکنان دارد و برای آماده کردن این تیم زحمات زیادی کشیده است. امیدوارم این زحمات در جام جهانی به بار بنشیند و نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار