|
|
کدخبر: ۱۷۱۲۴۲

هیچ وقت نگفتم امیری از من پول می خواست

خبرگزاری تسنیم: مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: به عنوان یک مسلمان باید بگویم درست است که علی امیری برخورد بدی با من داشت اما هیچ وقت نگفتم او از من پول می خواست.

بوبکر کبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدرباره صحبت هایی که علیه علی امیری، معاون ورزشی باشگاه استقلال انجام داده بود، گفت: پس از صحبت هایی که انجام دادم متوجه شدم هجمه سنگینی علیه امیری به وجود آمده است. کاری با برخورد شخصی برخی از رسانه ها با امیری ندارم اما من به عنوان یک مسلمان باید بگویم درست است که امیری برخورد بدی با من داشت اما هیچ وقت نگفتم او از من پول می خواست.

وی ادامه داد: به غیر از امیر قلعه نویی، میرشاد ماجدی و برخی از مسئولان اداری تیم از سایر افرادی که در استقلال حضور داشتند، برخورد خوبی ندیدم. اگر به مصاحبه های من دقت کرده باشید، متوجه می شوید که هیچ وقت نگفته ام که امیری از من پول می خواست. گفتم شاید باید برای احترام گذاشتن به او باید هزینه می کردم یا بخشی از قراردادم را می بخشیدم تا مشکلاتم حل شود.

مهاجم فصل گذشته استقلال ادامه داد: اگر مشکلی بین من و امیری وجود داشت، به برخورد هفته اول حضورم در استقلال برمی گشت. پس از جلسه با فتح الله زاده، مدیرعامل استقلال به من گفت که از این پس کارهایت را علی نظری جویباری(قائم مقام باشگاه استقلال) و یا خودم انجام می دهیم. پس از آن روز نه امیری کاری به من داشت و نه من با او.

کبه خاطرنشان کرد: نظری جویباری پس از آنکه قرار شد مشکلاتم را حل کند، ۲۵ میلیون تومان به من پول داد که شامل سه تا پنج درصد از مبلغ قراردادم می شد. نظری انتظار داشت با این پول هم خانه بگیرم و هم آن را برای تدفین پدرم هزینه کنم. از آنجایی که این پول را برای تدفین پدرم خرج کرده بودم، قلعه نویی پیگیر گرفتن خانه برای من بود. در این شرایط نظری گفت که هر جا توانستی خانه ای اجاره کن، ما پولت را می دهیم.

وی تصریح کرد: قرار شد ۵۰ درصد از هزینه اجاره خانه را من بدهم و ۵۰ درصد دیگر را باشگاه بدهد اما در آن مقطع یکی از دوستانم همه پول را پرداخت کرد و دیگر هیچ خبری از نظری نشد. نظری حتی جواب تلفن من را هم نمی داد.

مهاجم فصل گذشته استقلال درباره وضعیت خود برای فصل آینده گفت: دو پیشنهاد از تیم های ایرانی و یک پیشنهاد از قطر دارم. با وجود اینکه برادرم در قطر حضور دارد، خودم دوست دارم در ایران بازی کنم، چون بازی در ایران برای من راحت است.

کبه در مورد شادی گل خود در دیدار استقلال مقابل الریان قطر عنوان کرد: بابت شادی گلم هیچ منظوری نداشتم و باز هم از همه هواداران استقلال عذرخواهی می کنم. امیدوارم روزی دوباره به ایران بازگردم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار