|
|
کدخبر: ۱۷۱۲۶۸

مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته؛

مربی تیم کاراته نوجوانان و جوانان گفت: کسب عنوان قهرمانی کاراته آسیا نیازمند حضور در رقابت های تدارکاتی و رویارویی با تیم های خارجی است.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حسن روحانی در حاشیه برگزاری اردوی تیم کاراته کشور در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه به ایرنا گفت: مسابقات کاراته قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از ۱۴ تا ۱۹ مردادماه امسال به میزبانی مالزی برگزار می شود که قبل از اعزام به آن مسابقات، دیدارهای بین المللی در کشورهای گرجستان و یونان را به منظور کسب آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات قهرمانی آسیا در برنامه کاری داریم.

وی اظهار کرد: هم اکنون در حال برگزاری دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیمهای نوجوانان و جوانان در شهر ارومیه هستیم که ۱۳ ورزشکار در رده سنی جوانان و ۹ کاراته کا در رده سنی نوجوانان در آن حضور دارند.

وی افزود: این اردو تا یک روز مانده به مسابقات بین المللی کاراته ارومیه ادامه دارد و پس از آن در روزهای هجدهم و نوزدهم اردیبهشت ماه به مصاف حریفان خارجی و داخلی حاضر در این رقابتها می رویم.

روحانی ادامه داد: کاراته ایران همواره جزو قدرتهای برتر در سطح آسیا بوده است ولی در دو سال گذشته در رده سنی پایه افت داشته ایم که امسال تلاش بر این است که در رده سنی نوجوانان رشد قابل توجهی داشته باشیم و مجددا به روزهای اوج گذشته برگردیم.

وی گفت: سال گذشته مقام قهرمانی بزرگسالان آسیا و نایب قهرمانی نوجوانان و جوانان را کسب کردیم ولی امسال فقط برای قهرمانی خیز برداشته ایم.

روحانی افزود: کاراته کاهای دعوت شده به اردو برای کسب آمادگی بیشتر و تجربه اندوزی نیازمند رقابتهای تدارکاتی با حریفان خارجی هستند و در صورتی که فدراسیون کاراته بتواند تدارکات حضور در مسابقات بین المللی خارجی را برای تیم فراهم کند مطمئنا تیم می تواند عناوین برتر آسیایی را کسب کند.

وی تیم های ترکیه و جمهوری آذربایجان را قدرتمندترین رقبای تیم کشورمان در مسابقات بین المللی ارومیه عنوان کرد و افزود: مطمئنا این مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار است و امیدوارم بتوانیم کاپ قهرمانی را در خانه نگه داریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار