|
|
کدخبر: ۱۷۱۲۷۶

انتقاد سرمربی تیم ملی دانمارک از آقای خاص

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتبال دانمارک با انتقاد از تاکتیک های آقای خاص، این مربی پرتغالی را برای دنیای فوتبال یک خطر بزرگ توصیف کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، مورتن اولسن با انتقاد از ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی و زیر سؤال بردن تاکتیک های ضدفوتبالی او، آقای خاص را قاتل فوتبال توصیف کرد.

اولسن در گفت وگو با نشریه اکسترا بلادت دانمارک گفت: به نظر من مورینیو برای دنیای فوتبال یک خطر است، چون بسیاری از مربیان ممکن است بخواهند از او و تاکتیک هایش الگوبرداری کنند که این به منزله مرگ فوتبال است.

اولسن ۶۴ ساله افزود: تصور کنید اگر همه بخواهند به سبکی شبیه سبک مورینیو بازی کنند. مطمئناً فوتبال در آن صورت کسل کننده خواهد شد و من به شخصه دیگر فوتبال تماشا نمی کنم. به جای تماشای چنین بازی هایی ترجیح می دهم یک فیلم خوب ببینم یا به جنگل بروم.

سرمربی تیم ملی دانمارک که از سال ۲۰۰۰ تا کنون هدایت این تیم را بر عهده داشته است، افزود: اگر من فرصتی برای هدایت چلسی به دست آورم، مطمئناً این تیم با سبکی کاملاً متفاوت بازی خواهد کرد. مورینیو اما با این تیم فقط می تواند دفاعی بازی کند. باشگاه برای خرید بازیکنان بزرگ مبالغ هنگفتی خرج کرده است؛ خب از آنها استفاده کنید.

اخیراً ادن ازار، هافبک بلژیکی چلسی به نحوه بازی تیمش در جدال با اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا اعتراض کرد و گفت که چلسی برای فوتبال بازی کردن ساخته نشده است. اولسن با حمایت از ازار تصریح کرد: البته این خوب است که ما برخی اوقات وضعیت خود را ارزیابی کنیم. من هم به عنوان یک مربی هر از چند گاهی دوست دارم فرصتی برای استفاده از ضدحملات داشته باشم اما معتقدم که باید برنامه ای برای شیوه بازی مان در حملات وجود داشته باشد. گواردیولا چنین برنامه ای دارد. ما هم در تیم ملی دانمارک برنامه داریم اما مورینیو چنین برنامه ای ندارد.

سرمربی تیم ملی دانمارک افزود: مورینیو صرفاً به گلزنی از ضربات شروع مجدد تکیه دارد و امیدوار است که ازار یا ویلیان کاری برای او انجام دهند. من کاملاً درک می کنم که چرا ازار از مورینیو انتقاد کرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار