|
|
کدخبر: ۱۷۱۲۹۵

به بازیکنی التماس نمی کنیم

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان اعلام کرد قاسم حدادی فر تماس های مسئولان این باشگاه ذوب آهن را بی پاسخ گذاشته است.

سعید آذری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: گفت وگویی از حدادی فر دیدم که در آن گفته بود باشگاه ذوب آهن با او تماس نگرفته، در حالی که این بازیکن تماس های ما را بی پاسخ گذاشته است.

وی افزود: زمانی که حدادی فر در آفریقای جنوبی بود، از طریق وایبر با او تماس گرفتم و طبق صحبتی که داشتیم، پنج درصد باقی مانده از قرارداد به همراه پاداش برتری بازی مقابل راه آهن را به حسابش واریز کردیم. این بازیکن در آن تماس به من تاکید کرد با جایی مذاکره نکرده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد: از آن به بعد دو سه بار حدادی فر را برای مذاکره به باشگاه دعوت کردیم اما او خودش نیامده است. قرار بود حدادی فر ساعت ۱۱ روز گذشته(یکشنبه) به باشگاه بیاید اما این کار را انجام نداد. حدادی فر تماس مدیر اجرایی باشگاه را هم بی پاسخ گذاشته است.

آذری یادآور شد: ذوب آهن خانه حدادی فر است و ما علاقه داریم وضعیت این بازیکن را مشخص کنیم. البته ما به بازیکنی التماس نمی کنیم و همه ما از بازیکن تا مربی و مدیر باید بدانیم که به هر کجا رسیدیم از ذوب آهن بوده است.

وی ادامه داد: در هر صورت باید در روزهای آینده ببینیم وضعیت به چه صورت است، این بحثرقم قرادادها هم موضوعی است که سبب شده بازیکنان کمی با تامل در مورد قراردادهای جدید تصمیم بگیرند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد سرمربی این تیم هم به تسنیم گفت: در مورد گزینه ها حرفی ندارم و نام سرمربی جدید تیم ساعت ۹ صبح روز ۲۰ اردیبهشت اعلام خواهد شد.

آذری درباره محسن مسلمان هم تصریح کرد: این بازیکن ۲ سال دیگر با ذوب آهن قرارداد دارد و با توجه به شرایطی که از نظر بازیکن داریم، یقین داشته باشد که او را در تیم ذوب آهن حفظ می کنیم.

وی در مورد انتخاب علی شجاعی، به عنوان سرپرست تیم ذوب آهن هم تاکید کرد: بحثجایگزینی نبود، بلکه قرارداد فروتن با باشگاه خاتمه یافت و ما هم علی شجاعی را که به عنوان سرپرست با ذوب آهن نایب قهرمان آسیا شده و یکی از چهره های خوشنام و مفاخر ذوب آهن است به این سمت انتخاب کردیم. البته در همین جا هم از زحمات فروتن تشکر می کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار