|
|
کدخبر: ۱۷۱۳۱۰

معاونت اقتصادی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه قراردادهای منعقد شده تبلیغاتی، اقتصادی و سرمایه گذاری در صورت عدم هماهنگی با باشگاه و شرکت «بهنام پیشرو کیش» از درجه اعتبار ساقط است.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، معاونت اقتصادی باشگاه پرسپولیس با توجه به قرارداد و توافقات انجام شده، اطلاعیه ای صادر کرده و درباره مسائل اقتصادی، سرمایه گذاری و تبلیغاتی بر موضوعات مهمی تاکید کرد. در این اطلاعیه آمده است:

معاونت اقتصادی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با توجه به قرارداد منعقد شده میان باشگاه پرسپولیس و شرکت «بهنام پیشرو کیش» در خصوص بهره برداری از کلیه ظرفیت های تبلیغاتی، اقتصادی، سرمایه گذاری و موضوعات مختلف از تاریخ ۱۴ اردیبهشت سال ۱۳۹۳ به اطلاع کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می رساند. ضرورت دارد تمام قراردادهای منعقد شده در خصوص بهره برداری های تبلیغاتی، اقتصادی، سرمایه گذاری و سایر موضوعات مرتبط که با استفاده از نام و نشان پرسپولیس بوده در اسرع وقت با معاونت اقتصادی باشگاه پرسپولیس یا شرکت «بهنام پیشرو کیش» هماهنگی نموده و اقدامات قانونی لازم را انجام بدهند.

بدیهی است ادامه یا قطع همکاری منوط به تائید معاونت اقتصادی باشگاه و شرکت «بهنام پیشرو کیش» می باشد و در صورت عدم مراجعه، قراردادهای منعقد شده از درجه اعتبار ساقط است. همچنین به اطلاع کلیه فعالان اقتصادی می رساند؛ از این پس تمامی افراد حقیقی و حقوقی برای قراردادهای تبلیغاتی، اقتصادی و سرمایه گذاری می بایست به معاونت اقتصادی باشگاه پرسپولیس یا شرکت «بهنام پیشرو کیش» مراجعه نموده و مذاکرات لازم را برای توافق و انعقاد قرارداد انجام دهند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار