|
|
کدخبر: ۱۷۱۳۵۶

خبرگزاری تسنیم: اسطوره جالوروسی در آستانه جدال تیمش با قهرمان سری A گفت تیم او در مقایسه با بانوی پیر چندان ضعیف تر نیست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، فرانچسکو توتی، کاپیتان جالوروسی با وجود شکست سنگین تیمش در خانه کاتانیا که به کورس قهرمانی سری A پایان داد و سومین قهرمانی متوالی یوونتوس را مسجل کرد، گفت که جالوروسی و یووه را در یک سطح می بیند.

توتی با تاکید بر اینکه رم در بازی بعدی خود مقابل یووه نشان خواهد داد که آن چنان هم از بانوی پیر ضعیف تر نیست، گفت: همه ما می دانیم لیگ تمام و تکلیف آن مشخص شده اما بازی ما و یوونتوس به هیچ عنوان مانند دیگر مسابقات این فصل نیست. می خواهیم با تمام قدرت و با نگرشی مناسب بازی و ثابت کنیم که یوونتوس آنقدرها هم که گفته می شود از ما قوی تر نیست.

وی افزود: در حال حاضر چیز زیادی برای گفتن درباره یوونتوس جز تبریک به این تیم بابت قهرمانی اش ندارم.

کاپیتان جالوروسی در ادامه به تمجید از عملکرد رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی تیمش در اولین فصل کاری او در رم پرداخت و عنوان کرد: رودی گارسیا با طرز تفکری مناسب به رم آمد و توانست نگرش درست خود را به بازیکنان تیم انتقال دهد. کاری خارق العاده ای که او در این فصل انجام داده لایق تعریف و تمجید است.

رم در شرایطی به مصاف یوونتوس می رود که پیروزی یا شکست در این بازی برایش فرقی ندارد و در هر صورت لیگ را در جایگاه دوم به پایان خواهد رساند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار