|
|
کدخبر: ۱۷۱۴۵۵

با دایی راحت می شود کنار آمد

رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: قبول ندارم که مدیر فنی یعنی کشک است بلکه مدیر فنی می تواند کارایی زیادی داشته باشد.

به گزارشخبرگزاری فارس، اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس شب گذشته توسط هیئت مدیره باشگاه انتخاب شدند و امیر عابدینی به عنوان یکی از این اعضاست که ظاهراً قرار است رئیس کمیته فنی هم باشد.

وی در مورد اینکه آیا این پست را قبول می کند یا نه، گفت: پیش از این رحیمی و استیلی با من صحبت کرده بودند و من هم به آنها قول دادم که کمک کنم. سلیمی هم از اعضای هیئت مدیره باشگاه با من صحبت کرده بود. شاید انتخابم به عنوان رئیس کمیته فنی در همین راستا باشد. البته امروز از رحیمی وقت می گیرم و پیش او خواهم رفت تا در مورد شرح وظایفم با او صحبت کنم و بدانم تعریف آنها از رئیس کمیته فنی چیست و چه توقعاتی دارند.

عابدینی در مورد اینکه امکان کنار آمدن با علی دایی به عنوان رئیس فنی پرسپولیس را دارد یا نه، گفت: علی دایی یکی از مربیان حرفه ای است و معنی فوتبال حرفه ای را کاملاً می داند و به آن واقف است. راحت می توان با علی دایی کنار آمد، من هم به کار دایی اعتقاد دارم، همانطور که هیئت مدیره به کار علی دایی اعتقاد داشت و قراردادش را تمدید کرد بنابراین رابطه علی دایی با مجموعه پرسپولیس از این پس خیلی گرم تر و صمیمی تر خواهد شد. او مرا هم به عنوان پیر فوتبال قبول دارد و ما در گذشته هم روابط خوبی داشتیم و این مسائل می تواند برای مجموعه پرسپولیس مفیدتر واقع شود.

عابدینی در مورد اینکه زمانی علی پروین گفته بود رئیس کمیته فنی یا همان مدیر فنی یعنی کشک و تعبیر او از این مسئله چیست، گفت: اینکه گفته می شود مدیر فنی یعنی کشک را قبول ندارم؛ مدیر فنی می تواند برای باشگاه بسیار کارآمد باشد و برنامه ریزی و سازماندهی برای تیم های زیرمجموعه باشگاه انجام دهد و کارهای زیربنایی برای پرسپولیس در این پست انجام دهد به خصوص اینکه شما فردی مثل حمید استیلی را در کنار خود داشته باشید.

وی در مورد اینکه چقدر با قراردادهای میلیاردی بازیکنان پرسپولیس کنار خواهد آمد و آیا از آنها تخفیف می گیرد یا خیر، گفت: من به عنوان امیر عابدینی سؤال شما را پاسخ می دهم، اینکه پرسپولیس و استقلال نمی توانند تافته و جدابافته از فوتبال باشند اگر پرداخت های میلیاردی برای فوتبال مفید و کارآمد است بنابراین پرسپولیس هم باید از این قانون پیروی کند اما اگر قرار است مبالغ میلیاردی شکسته شود این شکسته شدن برای همه باشگاه هاست و بازیکنان هم وقتی با منطق و استدلال با آنها صحبت کنیم آنها نیز قانون را می پذیرند و قانون مند عمل می کنند.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار