|
|
کدخبر: ۱۷۱۴۹۴

بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز گفت: بطور قطع با توجه به موفقیت های اخیرم در گسترش فولاد تبریز دوست دارم فصل بعدی هم در این تیم مانده و برای این تیم بازی کنم.

میثم نقی زاده بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص وضعیتش در این تیم بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهارداشت: از این که در گسترش فولاد بازی می کنم رضایت کاملی را دارم و خداوند را به خاطر این که فصلی موفق داشته باشیم شکر گذارم.

وی درادامه افزود: تیم فوتبال گسترش بازی های خوبی را ارائه داد ه ام و امیدوارم که روند موفقیتم همچنان ادامه داشته باشد.

نقی زاده: در مورد " تارتار " سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد هم تصریح کرد: من تارتار را دوست دارم و وی سرمربی خوبی است و نقش زیادی در موفقیت این فصل داشته است مسئولان گسترش از این سرمربی برنامه خواسته اند و تارتار برنامه های خود را تقدیم به این باشگاه کرده است.

بازیکن گسترش فولاد تبریز با اشاره به تصیم گیری در خصوص ماندن یا نمانن در گسترش اضافه کرد: واقعیت را بخواهید هنوز در مورد باشگاه جدیدی که قرار است فصل آینده بازی کنم تصمیمی نگرفته ام ولی بازی کردن در گسترش را دوست دارم.

وی ادامه داد: من در مورد این که به فکر بازی کردن در باشگاه دیگری باشم نظر خاصی ندارم باید ببینم که قسمتم در آینده کدام شهر و باشگاه خواهد بود.

نقی زاده: درمورد این که آیا تیمی به وی پیشنهاد داده است؟! تأکید کرد: باید اذعان کنم که هنوز از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم و به فکر هیچ بازی کردن در هیچ جایی نیستم.

بازیکن گسترش فولاد تبریز در پاسخ به سوال آیا در پرسپولیس بازی می کنید؟ بیان کرد: در واقع پیشنهادی از پرسپولیس نداشته ام ولی اگر پیشنهادی هم به من داده شود باید روی آن فکر کنم و اولویت من حضور موفق در آن تیم است.

وی درمورد مدیر عامل جدید پرسپولیس اظهار کرد: باید یادآوری کنم رویانیان زحمات زیادی را برای پرسپولیس کشید و جای آن دارد که از وی تشکر کنم البته رحیمی هم با نشان دادن سوابق ورزشی بطور قطع برای پرسپولیس را به موفقیت در لیگ برتر حذفی آسیا برساند. در مورد تعین هیئت مدیره نیز باید بگویم این در حیطه وظابف و اختیارات من نیست بلکه وزارت ورزش اس و بسیار قابل احترام است و ما نیز نظر وزارت را می پذیریم.

نقی زاده در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم پرسولیس با رسیدن به مسیر موفقیت بتواند ضمن موفقیت در لیگ های آسیا، جام حذفی برتر دل هواداران خود را شاد کند.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار