|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۰۸

تیم ملی جودو کشورمان برای حضور در رقابت های جایزه بزرگ باکو چهارشنبه با ۵ جودو کار به آذربایجان می رود.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت های جایزه بزرگ باکو از روز جمعه ۱۹ اردیبهشت با حضور برخی از بهترین های دنیا آغاز می شود و ایران با ۵ جودو کار در این دوره از مسابقات به روی تاتامی می رود.

بر همین اساس بهزاد محرمی در وزن ۶۶ - کیلوگرم، امید تیزنک در وزن ۷۳ - کیلو گرم و جعفر پهلوانی در وزن ۱۰۰ + کیلو گرم از تیم ملی جوانان به همراه سعید مولایی در وزن ۷۳ - کیلو گرم و جواد محجوب از تیم ملی بزرگسالان با هدایت ناصر قراگوزلو به عنوان مربی در این دوره از مسابقات شرکت می کنند.

طبق برنامه عصر پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه مراسم قرعه کشی این مسابقات برگزار می شود و جمعه ۱۹ اردیبهشت در روز نخست مسابقات بهزاد محرمی اولین نماینده ایران به دیدار رقبای خود می روند.

شنبه ۲۰ اردیبهشت در دومین روز این رقابت ها سعید مولایی و امید تیزتک در وزن ۷۳ - کیلوگرم به روی تاتامی می روند و یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در آخرین روز این مسابقات جواد محجوب در وزن ۱۰۰ - کیلو گرم و جعفر پهلوانی در وزن ۱۰۰ + کیلو گرم رقابت های خود را برگزار می کنند.

گفتنی است: تیم ملی جودو پیش از این قرار بود با ۱۰ جودو کار راهی این رقابت ها شود ولی چهارشنبه با ۵ جودو کار تهران را به مقصد باکو ترک می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار