|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۵۰

برای بازی با اردن و عمان رایزنی کرده ایم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فردا در جلسه ای دستیار وینگادا را مشخص می کنیم.

به گزارشخبرگزاری فارس، هادی آیت اللهی در گفت و گو با رادیو ورزش در مورد شرایط تیم امید با حضور وینگادا در تمرینات اظهار داشت: وینگادا برنامه های خوبی برای تیم امید دارد و از ما هم خواسته علاوه بر برنامه ریزی های قبلی دو بازی هم در تهران داشته باشیم و ما هم با تیم های اردن و عمان مکاتبه کردیم تا این بازی ها برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به بازی های آسیایی کره جنوبی و آغاز لیگ از ابتدای تابستان برای تیم امید برنامه ریزی درستی شده یا خیر اظهار داشت: از بهمن ماه گذشته برنامه ریزی برای تیم امید انجام داده ایم. تقویم امید را بسته ایم و تمام روزهای فیفا، لیگ قهرمانان آسیا، جام ملت های آسیا تا المپیک ۲۰۱۶ را لحاظ کرده ایم. امید هم داریم که در این روزهای تعطیلی لیگ همه بازیکنان در اردو حضور داشته باشند. خود وینگادا هم نظرش بر این بوده که بازیکنان دو روز در هفته در اختیارش باشند تا کار روی زمین نماند. برای تمکیل شدن برنامه ها هم به زودی جلسه ای با تاج خواهیم داشت.

آیت اللهی در خصوص اینکه فکر نمی کند بازیکنان با توجه به پایان لیگ خسته هستند، گفت: همین طور است و وینگادا هم همین نظر را دارد. امیدوار هستیم که تا پایان خرداد بازیکنان کامل شوند و تیم را به طور کامل جمع کنیم.

نایب رئیس فدراسیون در ارتباط با دستیار ایرانی وینگادا و شرایط هومن افاضلی گفت: در جلسه ای که فردا خواهیم داشت تکلیف این موضوع را مشخص می کنیم. ما از افاضلی در مجموعه تیم های ملی استفاده می کنیم. نظر ما استفاده از اوست و سعی می کنیم شرایط را برای او فراهم کنیم.

وی در خصوص اینکه اکنون هزینه های تیم امید برعهده فدراسیون است یا کمیته ملی المپیک گفت: با توجه به شرایط اعتباری کمیته ملی المپیک فعلا هزینه ها بر عهده ماست حتی حقوق وینگادا را هم ما می دهیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار