|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۷۶

کنفرانس خبری سرمربی بوسنی و هرزگوین

سرمربی تیم ملی بوسنی و هرزگوین در یک کنفرانس خبری پس از اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی تاکید کرد بهتر از ایران و نیجریه هستند و هدفشان راهیابی به مرحله بعد است.

به گزارشخبرگزاری فارس، اسامی ۲۴ بازیکن تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین اعلام شد. سافت سوسیچ این تعداد بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده تا با آنها به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برود.

وی پس از اعلام این فهرست در گفت وگویی اعلام کرد: ۲۴ بازیکن را به تیم ملی دعوت کردم و فکر می کنم آنها بهترین های بوسنی در حال حاضر هستند. در جام جهانی یک هدف داریم که آن هم رسیدن به مرحله بعدی است. فکر می کنم بهتر از ایران و نیجریه هستیم و می توانیم به مرحله حذفی برسیم.

سوسیچ پس از آن در مورد بازگشت محمد بشیچ به ترکیب تیم ملی بوسنی صحبت کرد. وی در این زمینه گفت: برای دعوت کردن از بشیچ دردسرهای زیادی داشتم. اینکه آیا او می تواند پاسخ اعتمادم را بدهد یا نه. او برای تیم جوانان بازی کرده و به نظرم آینده بسیار خوبی هم دارد.

سرمربی تیم ملی بوسنی در پایان گفت: با الویر رحیمیچ صحبت کردم و قرار است او به کادر فنی تیم ملی در برزیل اضافه شود. باید از او ستایش کنم که دعوت من را پذیرفت تا عضوی از کادر مربیگری باشد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار