|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۷۸

خبرگزاری تسنیم: دادگاه عالی پرتغال سرمربی تیم ملی کشورمان را به پرداخت بدهی اش محکوم کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، روزنامه آبولای پرتغال اعلام کرد، دادگاه عالی عدالت لیسبون(STJ)، کارلوس کی روش را به پرداخت بدهی تحمیل شده از سوی دادگاه اویراس به محمد جواد عراقی که مربوط به زمان مربیگری این مربی در امارات در سال ۱۹۹۸ بود را تأیید و این پرونده را مختومه خواند.

پیش از این سرمربی تیم ملی کشورمان از این دادگاه درخواست تجدیدنظر در خصوص حکم صادره توسط دادگاه اویراس مربوط به بدهی اش به جواد سالم عراقی، مدیربرنامه تایید شده از سوی فیفا را کرده بود.

در ماه مِی ۱۹۹۸ کارلوس کی روش قراردادی ۲ ساله با فدراسیون فوتبال امارات برای هدایت تیم ملی این کشور به امضا رساند و با جواد سالم که رابط بین طرفین برای امضای این قرارداد بود به توافق رسید که ۱۰ درصد از قرارداد سالیانه اش را به عنوان کمیسیون به وی پرداخت کند.

براساس این قرارداد کی روش در سال اول ۴۵۰ هزار دلار و در سال دوم ۵۶۲۵۵۰ دلار از اماراتی ها دریافت کرد. این مربی پرتغالی در اواسط ماه آگوست ۱۹۹۸ مبلغ ۴۵ هزار دلار که معادل ۱۰ درصد از قراردادش در همان سال اول بود را به مدیر برنامه هایش پرداخت و به تعهدات خود عمل کرد. پس از ۱۳ ماه همکاری بین فدراسیون فوتبال امارات و کی روش قرارداد بین طرفین لغو شد که در پی آن چِک پرداختی به این مربی به رقم ۴۰۲۳۳۸ دلار جهت همکاری مدت زمان باقی مانده خود به خود لغو شد. این در حالی است که دادگاه اویراس تاکید کرده مدارکی دارد که طی آن کی روش بخشی از این پول را دریافت کرده اما حق مدیربرنامه اش را نداده است.

محمد جواد عراقی به همین دلیل علیه کی روش به دادگاه شکایت کرد و نتیجه این شد که در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۱۰ دادگاه لیسبون رقم پرداختی از سوی کی روش به این مدیر برنامه را ۸۰ هزار یورو تعیین کرد و در دسامبر همان سال این دادگاه این رقم را به ۱۲۰ هزار یورو افزایش داد. در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۳ دادگاه لیسبون حکم اولیه که پرداخت مبلغ ۵۶۲۵۰ دلار(۴۱۰۰۸ یورو) از سوی کارلوس کی روش به جواد سالم بود را مورد تائید قرار داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار