|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۹۷

برای اولین بار ناراضی هستم؛

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام اعتقاد دارد خطاهای اعلام شده از سینانویچ قابل مقایسه با دیگران نبود و اگر بحثدر مورد داوری نخ نما شده، مسائل مربوط به آن هم باید تمام شود.

مهران حاتمی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر مورد اولین شکست فصل پتروشیمی توضیح داد: ضعفهایی در تیم داشتیم و خوب هم بازی نکردیم اما در کنار آن مسائلی هم کمک کرد تا تیم حریف برنده شود. امیدوارم این اتفاقات در بازیهای بعد پیش نیاید.

وی یکی از مشکلات تیمش را خطاهای سینانویچ می داند: خطاهایی که از سینانویچ اعلام شد قابل مقایسه با بقیه نبود. فیلم بازی را ببینند که چه خطاهایی را از این بازیکن گرفتند اما برای دیگران همان حرکت را خطا اعلام نمی کردند. وقتی بازیکن کلیدی تیم به این سرعت ۵ خطایی شد روی کارمان هم تاثیر گذاشت و این برای اولین بار است که از داوری راضی نبودم.

حاتمی در پاسخ به اینکه هاشمی سرمربی حریف گفته است که صحبت در مورد داوری نخ نما شده، تاکید کرد: این اتفاقات در بازی دوم هم پیش آمد اگر صحبت در مورد داوری نخ نما است امیدوارم مسائل مربوط به داوری هم تمام شود و مشکلی برای بازی ما پیش نیاید اما در دیدار سوم هم این مسائل تکرار شد و نمی دانم اگر موضوع نخ نمایی به حساب می آید.

وی در مورد درخواست از کمیته داوران برای استفاده نکردن از امیرحسین صفرزاده در بازیهای فینال گفت: من چه کاره هستم که بگویم کسی داوری فینال را انجام دهد یا نه.

سرمربی پتروشیمی ادامه داد: ما بازی چهارم را در روزی نو پیش رو داریم. اگر این دیدار را با برد پشت سر بگذاریم، کار را در ماهشهر تمام می کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار