|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۹۸

سرمربی تیم بسکتبال مهرام اعتقاد دارد بازیکنانش در دیدار سوم فینال تنها نیمی از توانایی های خود را نشان دادند و از آنجایی که بازیکنان بزرگی هستند توان کارهای بزرگتری را دارند.

مصطفی هاشمی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانبعد از دیدار سوم فینال مقابل پتروشیمی بندرامام تاکید کرد: بازی واقعا سخت بود البته تمام دیدارهای فینال سخت است. پتروشیمی نیز تیم محترمی است و مانند ما بازیکنان ملی دارد که به آن بازیکن خارجی هم اضافه شده و کنترل آنها سخت است اما من به کارهای بزرگ ایمان دارم. بازیکنانم در دیدار سوم نیمی از کارهای خود را انجام دادند چون بازیکنان واقعا بزرگی هستند و توان آنها بیشتر از این است.

وی در مورد دفاع مقابل گیبسون گفت: گیبسون را دفاع کردیم اما در جاهایی از نیمه دوم که باید بازی خود را انجام می داد تمرکزمان را به خصوص بعد از چهار خطایی شدن اوشین ساهاکیان از دست دادیم.

خطاهای ما روی تابلو، رنگی تر بود

هاشمی در مورد تعداد زیاد خطاهای اعلام شده از دو طرف اشاره کرد: خطاهای ما روی تابلوی اسکوربورد رنگی تر بود و خیلی زود هم این اتفاق افتاد اما در بسکتبال کاری به داوری ندارم چون در حیطه اختیاراتم نیست. بازی تمام شده و دیگر در این موارد صحبت نمی کنم.

سرمربی مهرام اضافه کرد: امیدوارم روی تماشاگران کنترل بهتری انجام شود تا بازیهای خوبی داشته باشیم اگر در تهران هم همین اتفاقات مربوط به تماشاگران بیافتد که درست نیست. البته قصد توجیه چیزی را ندارم اما به هر حال وقفه ای که در بازی ایجاد شد باعثنزدیکی بازی شد وگرنه همه چیز در روال خود پیش می رفت. امیدوارم بازی چهارم از این روال خارج نشود.

وی اضافه کرد: زمانی که بازی در فضای خوبی متوقف می شود مثل دیدار مهرام و الریاضی که اختلاف ۲۰ امتیاز بود، این اختلاف پایین می آید. تماشاگر نباید به بازی کاری داشته باشد و باید اجازه دهیم که بسکتبال روال خود را طی کند. امیدوارم فکر خوبی برای بازیهای بعدی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار