|
|
کدخبر: ۱۷۱۶۰۴

رسول تقیان در گفت و گو با فارس:

وزنه بردار دسته ۸۵ کیلویی تیم ملی گفت: مصاحبه هایی که قبل از رقابت های قهرمانی جهان انجام دادم به ضررم شد.

رسول تقیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر خصوص شرایط اردوی تیم ملی وزنه برداری گفت: حدود یک ماه است که استارت مرحله دوم تمرینات خورده شده است. در ابتدای کار تیم یکدستی نداشتیم چون یکسری تمرین داشتند و یکسری دیگر بدون تمرین به اردو آمده بودند، اما خوشبختانه شرایط در حال حاضر بهتر شده و اردوی مرحله دوم با ۱۱ وزنه بردار و در شرایطی ایده آل همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: خود من هم از همان ابتدا مشکل بدنی نداشتم و در این مدت اخیر از لحاظ رکوردی توانسته ام به اهداف مدنظر کادرفنی برسم. امیدوارم بتوانیم در اردوی شمال استارت را برای اوج گرفتن بزنیم.

تقیان در مورد جو اردوی تیم ملی گفت: جو اردو خوب است و تقریباً می توان گفت که حاشیه و مشکل خاصی وجود ندارد.

وزنه بردار دسته ۸۵ کیلویی تیم ملی در خصوص اینکه برای اولین بار قرار است در این دسته با حریفانش از جمله کیانوش رستمی به رقابت بپردازد، گفت: ۸۵ کیلو با ۷۷ کیلو خیلی فرقی ندارد و رقابت در سطح جهانی در تمام دسته ها سخت است و این طور نیست که اوزان با هم تفاوتی داشته باشند، با این حال به عقیده کارشناسان رقابت در دسته ۸۵ کیلو نسبت به دسته ۷۷ کیلو راحت تر است. در این دسته کیانوش رستمی هم به عنوان یکی از رقیبانم حضور دارد و در حال تمرین با هم هستیم و می توانیم به خوبی از وضعیت و نقاط ضعف و قوت هم شناخت پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می کند بتواند در ترکیب نهایی تیم ملی باشد، تصریح کرد: اولین هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی است و سپس به کسب مدال یا رکوردشکنی در رقابت های پیش رو فکر می کنم. برای بازی های آسیایی برای اولین بار در دسته ۸۵ کیلو به میدان خواهم رفت و فکر نمی کنم با این وضعیت انتظار زیادی از من در این دسته وجود داشته باشد.

تقیان در مورد اینکه در گذشته دست کم گرفتن رقابت های جهانی باعثشده بود تا دچار غرور شده و در نهایت نتواند روی سکوی جهانی قرار بگیرد گفت: شاید مصاحبه هایی که قبل از رقابت جهانی انجام دادم به ضررم شد. من اگر یک تجربه جهانی دیگر داشتم به طور حتم در رقابت های سال گذشته آن اشتباهات را نکرده و تا آن اندازه رقابت ها را دست کم نمی گرفتم که در نهایت باعثاز دست رفتن مدال جهانی شود.

وی افزود: خداراشکر یک تجربه جهانی دارم و مسابقات آسیایی هم زیاد رفته ام و امیدوارم بتوانم از این تجربه به خوبی استفاده کرده در دو رقابت آسیایی و جهانی آینده موفق باشم.

تقیان در خصوص مربیان تیم ملی گفت: قبلا با پانزوان و زارع کار کرده ام و هر دو طرف از هم شناخت خوبی داریم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار