|
|
کدخبر: ۱۷۱۶۳۴

پیراهن تیم ملی حاشیه ساز می شود؟

درست از روزی که اسپانسر لباس تیم ملی معرفی شد اختلافاتی در این خصوص میان کی روش و فدراسیون به وجود آمد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اردوی آفریقا و انتقاد سرمربی تیم ملی در برنامه ۹۰ از وضعیت لباس ها و کمبود گرمکن ورزشی، باعثشد که این اختلاف بار دیگر سرباز کند و این بار به شکلی وسیع تر و کمی بغرنج تر از قبل مطرح شود.

بر اساس این گزارش و به نقل از منابع غیررسمی، کی روش از شرایط موجود ناراحتی های زیادی دارد و برخورد مسئولان فدراسیون این موضوع را حساس تر هم کرده است.

ظاهرا کی روش به خاطر عدم حمایت رییس فدراسیون فوتبال و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون ناراحت است و منتظر است تا ظرف روزهای آینده شاهد تغییر رفتار در برخی مسئولان باشد و اگر این اتفاق رخ ندهد، این احتمال وجود دارد که کی روش تصمیمات جدیدی را اتخاذ کند.

بر همین اساس و طبق شنیده های غیررسمی از نزدیکان کی روش در قرارداد سرمربی تیم ملی و فدراسیون این موضوع قید شده که فدراسیون تحت هیچ شرایطی نمی تواند بدون نظر مثبت سرمربی در خصوص مسائلی فنی تصمیم بگیرد و این بدان معنی است که نظر مثبت کی روش در جذب اسپانسر لباس لازم است.

شنیده ها از نفرات غیر مسئول حکایت از آن دارد که بر طبق قوانین بین المللی تعریف مسائلی فنی تنها به تاکتیک تیمی و نفرات دعوت شده و… نیست و محل تمرین، هتل اقامت، تغذیه و حتما لباس تمرین و بازی هم شامل حال این موضوع می شود و کی روش این حق را دارد که با استناد به این موضوع قرار دادش را با فدراسیون فسخ کند.

البته سرمربی تیم ملی هنوز تصمیمی برای این کار نگرفته و چه بسا طی روزهای آینده مصاحبه تند و تیزی با رسانه ها انجام دهد، امیدوارم در هر لباسی و با هر برند و مارکی ما در جام جهانی بدرخشیم که اگر مشکل های کوچک در روند آماده سازی خللی ایجاد نکنند، این مهم اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار