|
|
کدخبر: ۱۷۱۶۴۱

شهریان خبر داد:

معاون توسعه ورزش بانوان از تشکیل کارگروه شورای راهبردی زنان در وزارت ورزش با مشارکت اعضای هیات علمی دانشگاه ها، زنان پیشکسوت و خبرگان دارای تجربیات عملی خبر داد.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، رباب شهریان اظهار داشت: ویژگی مدیریت سازمان های بزرگ و پیچیده ما را بر آن می دارد که برای دستیابی به اهداف و پیشرفت در زمینه های مختلف ورزشی از روش های مختلف برای ایجاد تعامل با نهادهای مختلف مدنی بهره برداری کنیم.

معاون توسعه ورزش بانوان ادامه داد: توجه به سیاست ها و الزامات فرهنگی کلان، ضرورت نظارت و ارزیابی شاخص های پیشرفت و توسعه مناسب با عرف جامعه و هنجارهای پذیرفته شده با هدف الگودهی برای زنان مسلمان در حوزه ورزش، بستری را ایجاد کرد تا جلب آراء و نظرات دانش آموختگان علم و مدیریت ورزش متخصصان و خبرگان و پیشکسوتان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی توضیح داد: به این ترتیب کار گروه شورای راهبردی زنان در وزارت ورزش و جوانان با مشارکت بانوان عضو هیات علمی دانشگاه ها و دارای سابقه علمی زنان و پیشکسوت و خبرگان دارای تجربیات علمی و برند کار شناسی در روز یک شنبه ۲۱ اردیبهشت در حوزه معاونت امور ورزش بانوان تشکیل خواهد شد.

رباب شهریان در خصوص وظایف این شورا اظهار داشت: این شورا با شرح خدمات عمومی چون تدوین برنامه های عملیاتی، الزامات اجرایی مرتبط با کارگروه در سه دوره زمانی کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت، شناسایی و تدوین ساز و کارهای قانونی اجرایی، برنامه های تنظیم شده، شناسایی اولویتهای مطالعاتی مرتبط با کارگروه و شرح خدمات اختصاصی مانند تدوین نقشه راه توسعه ورزش بانوان، تدوین طرح جامع ساماندهی ورزش بانوان، شناسایی چالش ها و مسائل موجود ورزش بانوان کشور، تدوین و بازنگری دستورالعمل های نظام نامه ها و شیوه نامه های مرتبط با ورزش بانوان و تطبیق سیاستهای کلان با برنامه به تشخیص این معاونت و اعضای کارگروه فعالیت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: این کارگروه با الزامات منطبق بر مصوبات و خروجی کارگروه ها با تکالیف قانونی و اسناد بالا دستی و برنامه راهبردی وزارت ورزش و جوانان که در حال تدوین است تشکیل می شود.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار