|
|
کدخبر: ۱۷۱۶۴۷

فوتبال نباشد تفریح جوانان چیست؟

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: دلیلی برای جریمه شدن نمی بینم و مسئولان باشگاه اشتباه کردند که این کار را انجام دادند چرا که هیچ بازیکنی کم کاری نکرده است.

شجاع خلیل زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص سپاهان و عملکردی که این تیم در لیگ برتر سیزدهم داشت، گفت: ما اول فصل را خوب شروع کردیم و بازیکنان خوبی هم جذب سپاهان شده بودند و هدف همه تیم قهرمانی بود اما به آن نرسیدیم چرا که در طول فصل با مشکلاتی روبرو شدیم. در طی فصل مدیرعامل باشگاه چند بار تغییر کرده چندین بازیکن مصدوم داشتیم و بازیکنان خوبی در اواسط فصل از ما جدا شدند اما با این همه باز هم نتایج خوبی گرفتیم و شاید هر تیم دیگری بود نمی توانست عملکردی که ما داشتیم را داشته باشد. عضو شدن سه مدیرعامل در طول یک فصل به کلام آسان است.

مدافع سپاهان در پاسخ به این سؤال که مدیران پیشین سپاهان به ثبات مدیریت مشهور بودند اما چه اتفاقی افتاد که در لیگ سیزدهم این تیم سه مدیرعامل عوض کرد، افزود: فکر می کنم ما را چشم زدند! سه بار عوض کردن مدیرعامل واقعاً بد است چرا که تا می خواستیم بفهمیم مدیرعاملمان کیست، عوض می شد. مجتبی جباری هم یکی از بازیکنان خوب فوتبال ایران بود که که نتوانست در تیم باقی بماند و رفتن او هم به مشکلات ما اضافه کرد.

وی در مورد جریمه ۱۰درصدی بازیکنان و کادر فنی سپاهان به دلیل عدم راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا و قهرمان نشدن در لیگ برتر ادامه داد: من دلیلی برای جریمه شدن نمی بینم و آنها اشتباه کردند که این کار را انجام دادند چرا که هیچ بازیکنی کم کاری نکرده است و این کار باشگاه درست نیست. باید با مسئولان باشگاه صحبت کنیم تا بدانیم دلیل آنها از این کار چه بوده است. چرا که هرسال که نباید ما جام بیاوریم.

خلیل زاده با اشاره به صحبت های خلیلیان در کنفرانس خبری اش که گفته بود سپاهان هر سال قرار نیست جام بیاورد، خاطرنشان کرد: وقتی مدیرعامل باشگاه این را می گوید پس دلیلی ندارد که ما را جریمه کند.

وی افزود: با این همه من یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارم و امسال هم در سپاهان می مانم چرا که کجا بروم بهتر از سپاهان؟! در اینجا راحت هستم و از همه نظر شرایط خوبی دارم.

خلیل زاده افزود: فوتبال در همه کشورها پیشرفت کرده و ما هم در هر مسابقه ای که به میدان رفتیم با همه توان بازی کردیم و کم کاری نکردیم اما نمی دانم به چه دلیل مسئولان باشگاه این کار را انجام دادند.

مدافع تیم فوتبال سپاهان درباره اظهارات کفاشیان که گفته بود اگر هر بازیکنی پول میلیاردی می خواهد باید از فوتبال ایران برود، تصریح کرد: فکر می کنم همین حرف ها باعثشده که جو علیه فوتبالیست ها به راه بیفتد. فوتبالیست ها هم زحمت می کشند در همه جای دنیا فوتبالیست ها پول خوبی می گیرند اما آیا در آن کشورها هم اینقدر علیه فوتبالیست ها جبهه می گیرند؟ این جو بر علیه فوتبال ماست. اگر فوتبال نباشد تفریح جوان ها چیست؟ اگر بازیکنی هم یک میلیارد تومان قرارداد می بندد دلیل نمی شود همه آن پول را بگیرد چرا که مالیات و هزار خرج دیگر وجود دارد که شاید باعثشود یک بازیکن نصف آن پول را بگیرد.

وی در مورد خط خوردن ملی پوشان سپاهان از اردوی آفریقای جنوبی گفت: این موضوع روی روحیه بازیکنان سپاهان تأثیر داشت. چرا که ما هم دوست داشتیم در جام جهانی بازی کنیم و هیچ فوتبالیستی از این قاعده مستثنی نیست. ما بازیکنان هم دوست داشتیم در اردوی آفریقا حضور پیدا کنیم اما تصمیم گیرنده در اینباره سرمربی تیم ملی است و هر تصمیمی او بگیرد همان می شود چرا که ما بازیکنان هیچ کاره هستیم. البته به هر حال ما هم زحمت می کشیم و اگر نباشیم ناراحت کننده است.

خلیل زاده افزود: نبودن ما در لیست نهایی برای جام جهانی حسرت دارد. ما در کره جنوبی و در بازی که صعود تیم ملی به جام جهانی قطعی شد همراه تیم ملی بودیم و از روی نیمکت برای این تیم دعا می کردیم اما اینگونه کنار رفتن از تیم ملی ناراحت کننده است چرا که اگر در تمرینات بودیم و خط می خوردیم می گفتیم حتماً خوب نبودیم که خط خوردیم اما اینگونه کنار رفتن از تیم ملی ناراحت کننده است.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار