|
|
کدخبر: ۱۷۱۷۱۸

با من هم برای حضور در کمیته فنی صحبتی نشد

عضو کمیته فنی پرسپولیس گفت: وظیفه کمیته فنی نظارت است و نه دخالت و امیدوارم کارمان به دخالت کشیده نشود.

جعفر کاشانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر خصوص اینکه قبل از اعلام اسامی کمیته فنی باشگاه پرسپولیس آیا با وی صحبتی شده بود یا خیر، گفت: با من هم صحبتی نشده بود اما از مسئولان پرسپولیس تشکر می کنم و منتظرم تا احضار شویم تا ببینیم برنامه ها چیست. در هر صورت برای پویایی ورزش هر کمکی از دستم برآید با کمال میل انجام می دهم.

وی در مورد اینکه آیا این کار درست بود که بدون هماهنگی با اعضا برای آنها حکم صادر شود، تصریح کرد: آقای رحیمی را فردی شایسته، کاربلد، مدیر و مدبر می دانم و اگر کمکی از دست من و سایر دوستان برای تبدیل تیم به باشگاه برآید با کمک میل و کمال علاقه انجام خواهیم داد. برای من عنوان مهم نیست و اگر حتی باشگاه استقلال هم از من می خواست به طور حتم پیشنهاد آنها را هم قبول می کردم.

کاشانی در مورد برنامه هایش برای کمیته فنی گفت: فعلا از این موضوع خبر ندارم. سایر اعضا از جمله عابدینی و ذوالفقارنسب و عبدی افرادی سطح بالا هستند. امیدوارم بتوانیم در بهبود فقر فرهنگی که وجود دارد مؤثر باشیم.

وی در خصوص جمله معروف علی پروین در خصوص اینکه کمیته فنی یعنی کشک، یادآور شد: هرکسی بر اساس بینش خودش صحبت می کند. البته پروین خودش عصاره فوتبال است و باید از امثال علی پروین نیز برای بهبود اوضاع استفاده کرد. مسأله پست نیست و سمت نیست چون پست به انسان ها شخصیت نمی دهد بلکه این آدم ها هستند که پست ها را با عملکرد و گفتار و کردارشان تعریف می کنند.

عضو کمیته فنی پرسپولیس در خصوص اینکه علی دایی به عنوان سرمربی این تیم خیلی به کمیته فنی اعتقادی ندارد، گفت: کار کمیته فنی دخالت در امور فنی نیست. وظیفه ما نظارت بر عملکرد فنی و در صورت صلاحدید مشورت با کادرفنی است. کمیته فنی قرار است کمک و مشورت بدهد.

وی در پاسخ به این سؤال که با این حساب کمیته فنی دخالتی در کار سرمربی نخواهد داشت، گفت: امیدوارم این چنین باشد و کار به دخالت نکشد.

کاشانی در مورد اینکه چه زمانی جلسه کمیته فنی برگزار می شود، گفت: فعلا از این موارد خبر نداردم، البته من هم امروز شنیدم که عضو این کمیته شد ه ام و باید منتظر اخبار آینده ماند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم روزی برسد که پرسپولیس به یک باشگاه تبدیل شود که بتواند در تمام زمینه ها سازنده باشد و آن موقع هست که می توانیم به عنوان پیشکسوت باشگاه به خودمان ببالیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار