|
|
کدخبر: ۱۷۱۷۲۰

هماهنگی در بین کادر فنی تیم ملی وجود ندارد

بوکسور سابق تیم ملی گفت: تا زمانی که برخی از آقایان در خانواده بوکس حضور دارند تمایلی برای همکاری با این فدراسیون را ندارم.

انوشیروان نوریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که این روزها شنیده شده که نام شما به عنوان گزینه مدیر فنی تیم های ملی مطرح هستید و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: تا زمانی که افرادی مثل حسین نهرودی و منوچهر مقصودی در بوکس فعالیت می کنند به هیچ عنوان با فدراسیون همکاری نخواهم کرد. احترام خاصی به احمد ناطق نوری قائل هستم، اما با شرایط فعلی تمایلی برای همکاری با این فدراسیون ندارم. البته تا به این لحظه هیچ گونه پیشنهادی به من نشده است.

وی در ادامه گفت: در طول این ۷ سال بارها پیشنهاد مربیگری در تیم ملی را به من داده اند، اما به هیچ عنوان قبول نکرده ام، چرا که برخی از آقایان در طول این سال ها بوکس را نابود کرده اند و تا زمانی که آنها هستند به جمع خانواده بوکس اضافه نخواهم شد.

بوکسور سابق تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: برای موفقیت یک تیم باید مدیر فنی تیم های ملی، سرمربی، مربی و سرپرست با هم هماهنگ باشند. حالا نگاه کنید ببینید که آیا همه نفرات حاضر در رأس کار با هم تفاهم دارند؟ به هر حال اگر همه نفرات با هم هماهنگ باشند تیم می تواند نتیجه کسب کند در غیر این صورت ناکامی همچنان ادامه خواهد داشت.

نوریان در ادامه گفت: زمانی که تیم ملی به مسابقات اعزام می شود در هر دوره یک نفر به عنوان سرپرست راهی مسابقات می شود، با این تصمیمات بازیکن نمی تواند ارتباط خوبی با سرپرست بگیرد؛ چرا که هر بار یک نفر به همراه تیم ملی به عنوان سرپرست اعزام می شود.

نوریان در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی در این دوره می تواند نتیجه ای بهتر از دوره قبل کسب کند، گفت: در حال حاضر وضعیت فعلی تیم ملی برای کسب مدال در بازی های آسیایی اینچئون مطلوب نیست شاید دوباره سه مدال برنزی که در دوره قبل کسب شده بود تکرار شود. فکر نمی کنم با وضعیت فعلی حاکم در بوکس نتیجه ای بهتر از دوره قبل کسب شود.

وی در مورد اینکه تنها تمرین دادن راهکار برای کسب مدال نیست، گفت: ملی پوشان صبح و شب در اردو تمرین می کنند، اما چه فایده ای دارد. اگر تمرینات ملی پوشان به صورت اصولی نباشد بدن بوکسورها خراب می شود و کار برای آنها در مسابقات دشوار می شود.

بوکسور سابق تیم ملی در پاسخ به این سؤال که گویا اسفندیار محمدی نیز یکی از گزینه های مدیر فنی تیم های ملی است و آیا محمدی گزینه خوبی است یا خیر، گفت: از اینکه محمدی به عنوان گزینه مدیر فنی تیم های ملی است خوشحالم، چرا که او یکی از بهترین های بوکس کشورمان است و بوکس را به خوبی می فهمد. مدت هاست که از او خبری ندارم، اما او می تواند حتی به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت کند. به اعتقاد من با چنین افرادی در تیم ملی می توان کار کرد و نتیجه مطلوبی هم کسب کرد. شنیده ام او باشگاه داری می کند و در کوران مسابقات قرار دارد و قطعا می تواند به بوکس ما کمک کند.

نوریان در واکنش به این سؤال که این روزها شنیده شده حسین نهرودی نیز به عنوان گزینه مدیر فنی تیم های ملی مطرح است، گفت: تیم ملی در المپیک لندن نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرد که پس از پایان مسابقات شاهد بودیم که ملی پوشان به چه صورتی از او انتقاد کردند و به اعتقاد من نهرودی دیگر نمی تواند به بوکس به عنوان مدیر فنی تیم ملی کمک کند. او به کار دسته جمعی علاقه ای ندارد و همیشه تک رو است و به همین دلیل هیچ وقت موفق نبوده است.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار