|
|
کدخبر: ۱۷۱۷۲۹

بازیکنان دو تیم بسکتبال مهرام و پتروشیمی بندرامام در مورد دیدارهای فینال سوپرلیگ صحبت کردند.

سعید داورپناه بازیکن تیم بسکتبال مهرام تهران در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانتاکید کرد: در بازی سوم فینال خیلی تیمی کار کردیم و به خوبی از لحظات بازی استفاده بردیم تنها مشکل تیم گل نکردن پنالتی ها بود که برای حل این موضوع باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: من ۴ سال در ماهشهر بازی کرده ام مردم آنجا همیشه بازیکنان ملی را تشویق می کردند اما حساسیتهای بازی روی آنها تاثیر گذاشته است. در بازی سوم هم فکر نمی کردم چنین اتفاقاتی پیش بیاید و تا به حال چنین صحنه هایی را از تماشاگران ندیده بودم. چون مردم خوزستان را دوست دارم از آنها می خواهم که آرامش ایجاد کرده و تنها تیم خودشان را تشویق کنند.

وی در مورد باختهای ماهشهر اشاره کرد: در آن بازی ما گیبسون را خوب دفاع نکردیم در حالی که دیروز ۲ نفره وی را دفاع کرده و مشکلات قبل را نداشتیم.

تا به حال قهرمان نشده ام

داورپناه از ۳ امتیازی حساس خود در بازی ماهشهر گفت: کاش بعد از آن پرتاب ۵ ثانیه بیشتر وقت داشتیم. مطمئنا در صورت داشتن زمان ۵ ثانیه ای، برنده بازی می شدیم.

بازیکن مهرام از دلیل عصبانیت خود در جریان بازی سوم توضیح داد: مهمترین دلیل این است که من تیم خود را واقعا دوست دارم و از طرفی تا به حال قهرمانی لیگ را تجربه نکرده ام و تنها مقامهای دوم و سوم داشته ام به همین دلیل هم انگیزه زیادی برای بردن و قهرمانی دارم.

سینانویچ: حدادی امتیازات بیشتری دارد

نژاد سینانویچ که در دیدار سوم مقابل مهرام تهران با ۵ خطا از بازی بیرون رفت در مورد این مسابقه گفت: نمی توانیم ۵ نفری مقابل ۸ نفر بجنگیم. هیچ کدام از خطاهایی که برای من اعلام کردند درست نبود. اول باید خیال ما از سوتهایی که زده می شود راحت باشد و بعد مقابل تیم حریف بازی کنیم.

وی در مورد فرق دو بازی ماهشهر و تهران اشاره کرد: ما در آنجا تماشاگران و زمین خود را داریم و این برایمان امتیاز بزرگی بود. البته در تهران هم تماشاگر داشتیم اما فکر می کنم یک نفر خیلی دوست داشت که بازی را خراب کند.

سینانویچ در مورد بازی مقابل حامد حدادی گفت: حامد امتیازات زیادی دارد چون همیشه در منطقه زون می ایستد و معمولا هم برایش خطای ۳ ثانیه نمی گیرند به همین دلیل راحت کارش را انجام می دهد.

وی اضافه کرد: امیدوارم بازی چهارم جوانمردانه باشد. اگر جنگی واقعی بین دو تیم داشته باشیم ما برنده شده و به بازی پنجم می رویم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار