|
|
کدخبر: ۱۷۱۷۴۹

پرسپولیس با رحیمی فصلی آرام و موفق خواهد داشت

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در فصل گذشته گفت: پرسپولیس را دوست دارم اما به عنوان یک بازیکن جوان پیشرفت در فوتبال و بازی کردن برایم مهمتر است.

میلاد غریبی در خصوص وضعیتش برای فصل آینده به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: من یک نیم فصل به صورت قرضی به ذوب آهن رفته بودم که حالا با اتمام قراردادم باید به پرسپولیس برگردم.

وی با ابراز تمایل برای بازی در تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: پرسپولیس را دوست دارم اما به عنوان یک بازیکن جوان پیشرفت در فوتبال و بازی کردن برایم مهمتر است.

این بازیکن جوان افزود: امروز به تهران می آیم تا اگر شرایط مهیا شد با آقای رحیمی(مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) در مورد وضعیتم صحبت کنم. قطعاً برای فصل بعد تصمیمی می گیرم که به پیشرفتم کمک کند.

غریبی با اشاره به حضور رحیمی در پرسپولیس گفت: آقای رحیمی مدیری باتجربه و کاربلد است، به همین دلیل من فکر می کنم با حضور ایشان پرسپولیس فصلی آرام و موفق را پیش رو داشته باشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در نیم فصل دوم سیزدهمین دوره لیگ برتر به صورت قرضی برای ذوب آهن بازی کرد، اظهار داشت: مطمئناً آقای رحیمی اشراف و شناخت کاملی از فضای فوتبال و بازیکنان دارد که این مسئله شرایط را برای پرسپولیس بسیار بهتر خواهد کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار