|
|
کدخبر: ۱۷۱۷۵۷

جهت حضور در اجلاس منطقه ای شورای المپیک آسیا؛

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک به همراه اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی به منظور شرکت در اجلاس منطقه ای شورای همبستگی آسیا شب گذشته عازم بحرین شدند.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ گردهمایی منطقه ای شورای المپیک آسیا مختص کمیته های ملی المپیک جنوب، مرکز و غرب آسیا از فردا در منامه بحرین آغاز و دو روز به طول می انجامد.

در این نشست پیرو گردهمایی برگزار شده در چهار سال قبل، اصول جامع جهانی مدیریت مطلوب جنبش المپیک مورد بررسی قرار خواهد گرفت همچنین کمیته های برگزاری بازیهای آسیایی اینچئون و بازیهای آسیایی ساحلی پوکت به ترتیب به ارائه گزارش جامع در خصوص آماده سازی بازیها پرداخته و جلسات ماقبل نهایی کمیته های ملی المپیک حاضر برگزار خواهد شد.

ثبت نام ماقبل نهایی ورزشکاران شرکت کننده در بازی های آسیایی اینچئون و انجام کارهای مقدماتی در رابطه با اسکان آنها از مهمترین محورهای مورد بحثدر این نشست خواهد بود.

به همین منظور شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک به همراه با اصغر رحیمی، رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و خانم اسلامیان به عنوان نمایندگان کمیته ملی المپیک شب گذشته عازم بحرین شدند تا در این اجلاس شرکت کنند.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار