|
|
کدخبر: ۱۷۱۷۵۹

در گفت وگو با تسنیم

خبرگزاری تسنیم: مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: نمی خواهم عضوی از هیئت مدیره استقلال باشم که تنها یک صندلی را اشغال کرده و از همان ابتدای فصل به فکر تامین بودجه و چک برگشتی باشم.

منصور پورحیدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره اینکه گفته می شود وزارت ورزش و جوانان با او برای عضو هیئت مدیره استقلال صحبت هایی انجام داده است، اظهار داشت: هیچ صحبتی با من نشده و منتظر مشخص شدن وضعیت باشگاه استقلال هستم. وزارتخانه همانطور که تکلیف پرسپولیس را مشخص کرد، در مورد استقلال هم تصمیم گیری خواهد کرد.

وی با اشاره به ارسال لیست اسامی پیشکسوتان استقلال به وزارت ورزش تصریح کرد: وزارتخانه از ما خواسته بود تا لیست پیشکسوتان را ارسال کنیم که این کار را از طریق کمیته پیشکسوتان باشگاه انجام دادیم.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه چه صحبت هایی با امیر رضا خادم داشته است، گفت: صحبت هایی که خادم با من انجام داد در مورد جلسه هیئت مدیره استقلال با مسئولان وزارت ورزش بود که من در آن جلسه حضور نداشتم. بحثی درباره اینکه در هیئت مدیره استقلال حضور داشته باشم، مطرح نشد.

پورحیدری ادامه داد: نمی خواهم عضوی باشم که تنها یک صندلی را اشغال کنم و از همان ابتدای فصل به فکر تامین بودجه و چک برگشتی باشم. من در جای دیگری می توانم به استقلال کمک کنم و در چنین شرایطی اعلام کردم که بهتر است افرادی که به لحاظ اقتصادی می توانند کمک کنند، عضو هیئت مدیره شوند.

وی در پایان گفت: اگر بودجه استقلال مشخص باشد، شرایط فرق می کند و می توانیم در هیئت مدیره برنامه ریزی کنیم. ما حتی می توانیم قراردادهای کمتری با بازیکنان ببندیم چون می دانیم چقدر بودجه در اختیار داریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار