|
|
کدخبر: ۱۷۱۸۰۱

تلاش می کنم هر چه زودتر به میادین بازگردم

ساندکار وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی گفت: دوست داشتم برای دومین بار در بازی های آسیایی شرکت کنم و با کسب مدال ناکامی گوانگجو را به فراموشی بسپارم، اما گویا قرار نیست این اتفاق تلخ از ذهنم بیرون برود.

به گزارشخبرگزاری فارس، دارنده مدال برنز جهان و نقره آسیا که پیش از آغاز اردوهای تیم ملی از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده بود، در مرحله نخست انتخابی نیز به دلیل مصدومیت نتوانست توانایی خود را نشان دهد. این سانداکار از زانوی مصدوم خود عکس MIRگرفت که مشخص شد از ناحیه ACL و مینیسک دچار پارگی شده و باید زانوی مصدوم خود را به تیغ جراحان بسپارد. با این اوصاف جواد آقایی حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را از دست داد و باید برای طول درمان خود حداقل ۶ ماه از میادین دور باشد.

جواد آقایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارسدر مورد از دست دادن حضور در بازی های آسیایی اینچئون اظهار داشت: در طول اردوهای تیم ملی با مصدومیت کوچکی روبرو شدم، اما ابتدا این مصدومت چندان هم مهم نبود. متاسفانه در مرحله اول انتخابی ها این مصدومیت تشدید پیدا کرد به طوری که پس از پایان مسابقات قادر به راه رفتن نبودم.

ساندارکار وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی در ادامه گفت: با تشخصی دکتر لشکری از روی عکس MIR مشخص که ACL و مینیسک پای راستم دچار پارگی شده و باید زانوی مصدومم را به تیغ جراحان بسپارم. متاسفانه با این بدشانسی حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را از دست دادم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دوره قبل در بازی های آسیایی گوانگجو بازی اول با قرعه استراحت روبرو شدم، بازی دوم حریفم را ناک اوت کردم و بازی سوم به دلیل پارگی ابرو داوران اجازه ادامه مسابقه را ندادند و بازی به سود حریفم به پایان رسید. اگر در بازی سوم حریفم را شکست می دادم قطعا می توانستم به مدال برسم، اما بدشانسی گریبان را گرفت و این شانس بزرگ را از دست دادم. خیلی دوست داشتم برای دومین بار در بازی های آسیایی شرکت کنم و با کسب مدال ناکامی گوانگجو را به فراموشی بسپارم، اما گویا قرار نیست این اتفاق تلخ از ذهن من بیرون برود.

دارنده مدال برنز جهان که باید به دلیل مصدومیت حداقل شش ماه دور از میادین باشد، گفت: در حال حاضر به توصیه پزشکان وزنه میزنم تا عضله های پایم را برای عمل جراحی آماده کنم. با صحبت های اولیه که دکتر لشکری داشت گویا نزدیک شش ماه باید دور از میادین باشم، اما تلاشم را می کنم تا هر چه زودتر به میادین بازگردم و دوباره با کسب مدال افتخار آفرینی کنم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار