|
|
کدخبر: ۱۷۱۸۹۸

فرکی گفته باید برای یک ملت بنجنگیم

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی بسیار سختی مقابل السد قطر داریم و حسسایت این بازی را درک کردیم.

ساسان انصاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد دیدار فولاد خوزستان مقابل السد قطر گفت: شرایط خوبی داریم و در این مدت تمرینات منظمی را برگزار کردیم. کارهای تاکتیکی را طبق روال انجام دادیم و امیدوارم بتوانیم مقابل السد قطر عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا خستگی بازیکنان فولاد خوزستان برطرف شده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه پرواز ما در ساعات ابتدایی روز دوشنبه انجام شد بازیکنان نتوانستند استراحت خوبی کنند اما تمرین دیروز بسیار سبک بود و با استراحتی که تا امروز انجام دادیم خستگی بازیکنان برطرف شده و کاملا آماده دیدار مقابل السد قطر هستند.

هافبک فولاد خوزستان با اشاره به اینکه کار سختی مقابل حریف خود دارند، عنوان کرد: از السد قطر شناخت نسبی داریم. قرار است کادر فنی این تیم را به خوبی برای ما آنالیز کند تا با شناخت دو چندان به مصاف حریفمان برویم.

انصاری در مورد رویارویی با رائول گونزالس تصریح کرد: رائول یکی از اسطوره های فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید است. او از کوچکترین فرصت برای رسیدن به گل استفاده می کند البته ما تمام بازیکنان این تیم را به یک چشم نگاه می کنیم و تلاشمان را می کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه گفته می شود عملکرد فولاد در مرحله یک هشتم نهایی روی سهمیه ایران در آسیا تأثیر می گذارد، خاطر نشان کرد: حسین فرکی در طول هفته تأکید بسیار زیادی روی این مسئله داشته است. او می گوید باید برای یک ملت بجنگیم. به خوبی حساسیت این مسئله را درک کردیم. دیگر آن تیم بی تجربه نیستیم و با انگیزه ای که داریم می توانیم حریفان را شکست دهیم.

وی در پایان در مورد اینکه آیا حواشی هفته جاری در مورد کارت پایان خدمت بازیکنان فولاد روی عملکرد این تیم تأثیر می گذارد، عنوان کرد: اصلا به این مسئله فکر نمی کنیم و نمی خواهیم به آن فکر کنیم. چیزی بود که به پایان رسید و بهتر است در مورد آن حرف نزنیم. امیدواریم فردا بازی خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار